Gladgutten79 Skrevet 11. september 2018 #841 Del Skrevet 11. september 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun (A.M.) var min beste venninne ❤️ Går alltid forbi Birgitte sitt flotte gravsted på vei bort til hennes. Det skjedde mye vondt på Karmøy på 90 tallet! Noe som absolutt ikke var vanlig. Det er et helt annet Karmøy nå enn det var da. Heldigvis. Birgittesaken har opptatt oss, lokalmiljøet og media i over 23 år nå. Håper serien kan gi nye svar. Reagerer på denne «rusmisbrukeren» som aldri ble tatt inn til avhør og som ikke lenger er i live. Anonymkode: 940ed...517 Birgitte saken samt de mange stygge trafikkulykkene som skjedde på Karmøy satt stedet på kartet, trafikkulykkene ble gradvis glemt, men Birgitte saken har alltid opptatt folk, håper de mange forhåndsdømmende ser serien å tenker seg om før de uttaler seg om ting vedr gjerningsmannen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vampyrina Skrevet 11. september 2018 #842 Del Skrevet 11. september 2018 At Finsal ikke ønsker å bidra til hverken boka, programmet eller podcasten, synes jeg er respektløst overfor alle ofrene i denne saken. Han ønsker jo vitterlig ikke at saken skal bli løst, når han velger å legge «glemselens slør» over den... greit nok at man har gjort en feil eller flere, men så stå for det da! Kanskje han ville høstet litt respekt, i stedet for å bli oppfattet som en feiging som bare skal sno seg unna... 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #843 Del Skrevet 11. september 2018 Finsal snakket litt i podcasten husker jeg. Er en stund siden jeg hørte den, men han sa bl a: - "Det er nok av politfolk som sitter og drikker på kveldene, og jeg vil ikke ende opp som en av dem. " Anonymkode: 9c943...b6b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #844 Del Skrevet 11. september 2018 Finnes det noen statistikk på alkoholmisbruk blant ex-politi vs andre ? Nå ser vel en politi veldig mye "dritt" i gjennom sin karriere, så at det er de som drikker for og glemme, tviler jeg ikke på Anonymkode: 18b7f...b4a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #845 Del Skrevet 11. september 2018 Ja jeg tror det må være enormt belastende å jobbe med slike saker, spesielt de som ikke blir løst. Og så må det være veldig tøft når man har jobbet lenge med en sak og er sikker på at man har rett gjerningsmann, men så vise det seg at alt arbeider er forgjeves. Og selv om man var sikker, så begynner man å tvile på seg selv. Og da må det være vanskelig å skulle jobbe med andre saker igjen. Kan bare forestille meg det. Nå vet jeg ikke hvordan politiet jobber, men de burde rullere mer på hvem som jobber med saker, så ikke folk blir utbrent eller mister gangsynet. Og så tenker jeg nesten at det burde jobbe flere folk som etterforskere i politiet, uten typisk politibakgrunn. Bare se hvor flinke journalister er til å grave, forskere som må tenke nytt osv. Psykologer, kriminologer osv. Anonymkode: 07c9c...50b 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #846 Del Skrevet 11. september 2018 Han godeste Finsal har gjort mye rart i denne saken. Sånn som han ustabile fyren som hadde overfalt flere folk og var innen psykiatrien. Hvorfor ble ikke det etterforsket videre? Anonymkode: 0e4a7...fd2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #847 Del Skrevet 11. september 2018 Ble litt forvirret der: Er han som angrep psykologen, og han som Jahr og produsenten snakket med den samme, eller var det to forskjellige?? Anonymkode: 9c943...b6b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 11. september 2018 #848 Del Skrevet 11. september 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ble litt forvirret der: Er han som angrep psykologen, og han som Jahr og produsenten snakket med den samme, eller var det to forskjellige?? Anonymkode: 9c943...b6b Samme 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #849 Del Skrevet 11. september 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Birgitte spilles av ei Henny. Husker ikke etternavnet. Hun har en sang ute nå. Er veldig lik og. Jeg ser reprisen på tv2 nå. Tragisk at han svarer glemselens slør i tlf. Han var jo etterforskeren. Holder igjen en knapp på rusmisbrukeren. Så hvordan fetteren ble tiltalt er jo helt bak mål. De visste jo hun kom til åstedet i bil. Fetteren hadde ikke bil. De skulle aldri tiltalt han på så tynt grunnlag. Anonymkode: 48a71...158 Takk! Syns det var noe kjent med henne - men kanskje sett henne i noe teater? Tror de fleste der er teaterfolk/teaterlærlinger? Noen flere? Hvem spiller fetteren? Anonymkode: 10bef...cb0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #850 Del Skrevet 11. september 2018 En ting er hvertfall sikkert, jeg skal ikke gå tur i mørket flere ganger... 😳 Anonymkode: 81b43...702 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 11. september 2018 #851 Del Skrevet 11. september 2018 Fy flate denne saken blir bare verre og verre!! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #852 Del Skrevet 11. september 2018 Fikk fetteren noen erstatning? Vet han måtte betale en erstatning til foreldrene til Birgitte, noe som ikke henger på greip når han er uskyldig dømt. Anonymkode: 0e4a7...fd2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 11. september 2018 #853 Del Skrevet 11. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk fetteren noen erstatning? Vet han måtte betale en erstatning til foreldrene til Birgitte, noe som ikke henger på greip når han er uskyldig dømt. Anonymkode: 0e4a7...fd2 Ja fikk 1,2 mill tror jeg de skrev her tidligere i tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #854 Del Skrevet 11. september 2018 Jeg er lamslått. Du snakker meg om. Hjelpe trøste. Han der moduskandidaten får gå fritt??? Fy faen. Skulle inderlig håpe foreldrene så denne serien. En kan bli redd for at politiet ikke kan hjelpe hvertfall. Nå må vi håpe DNA sier noe bra slik at dette blir oppklart. Anonymkode: 48a71...158 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #855 Del Skrevet 11. september 2018 Aktor som lyver om alibi...herregud, gir opp. Anonymkode: af021...89c 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kristina S. Skrevet 11. september 2018 #856 Del Skrevet 11. september 2018 (endret) - Endret 11. april 2021 av Kristina S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #857 Del Skrevet 11. september 2018 Kan dere som har sett episoden oppsummere for de av oss som ikke har tilgang til verken TV2 eller Sumo? 😅 Anonymkode: 9511f...45a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladgutten79 Skrevet 11. september 2018 #858 Del Skrevet 11. september 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er lamslått. Du snakker meg om. Hjelpe trøste. Han der moduskandidaten får gå fritt??? Fy faen. Skulle inderlig håpe foreldrene så denne serien. En kan bli redd for at politiet ikke kan hjelpe hvertfall. Nå må vi håpe DNA sier noe bra slik at dette blir oppklart. Anonymkode: 48a71...158 Han bor vist på Karmøy nå, etter å ha bodd i Stavanger en stund, mulig han har roet sine eskapader fra 90 tallet... Men han kan også være en tikkende bombe, hvem vet ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #859 Del Skrevet 11. september 2018 Er boka helt lik serien? Har kun hørt podcasten. Anonymkode: 48a71...158 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2018 #860 Del Skrevet 11. september 2018 Akkurat nå, Gladgutten79 skrev: Han bor vist på Karmøy nå, etter å ha bodd i Stavanger en stund, mulig han har roet sine eskapader fra 90 tallet... Men han kan også være en tikkende bombe, hvem vet ? 😲😲😲😲😲😲😲😲 Dette er ekkelt. Og skummelt. Anonymkode: 48a71...158 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå