Gå til innhold

Leketøy til henne - anbefalinger?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei alle

Jeg har oppigjennom årene foreslått for fruen at vi skulle skaffe henne en vibrator. Og sist dette kom på banen, fikk jeg til svar: "Ja, det kan du godt kjøpe". Så her er det bare å smi mens jernet er varmt :-)

Det er vel opplagt at jeg er den mest ivrige her. I hvert fall er jeg den eneste av oss som mobilisere mental styrke til å gå på kondomeriet el.l.

Så kommer titusenkronersspørsmålet: Hva skal man kjøpe?

Om fruen. Hun har alt annet enn lett for å få orgasme. Hun kan ikke si sikkert selv om hun noen gang har fått orgasme eller ikke. Hun formulerer det som at av og til blir følelsen så intens at hun må stoppe. Og etterpå er hun nokså utladet.

Når jeg skal billedliggjøre min egen vei til orgasmen, sammenligner jeg det med å gå oppover på ski. Når man nærmer seg toppen blir det lettere og lettere å gå inntil det begynner å skli av seg selv når man vel er over toppen. Til slutt går det så bratt nedover at det ikke er mulig å stoppe, og man må bare hode seg stående inntil det flater ut.

Jeg tror ikke fruen har vært der hvor ting går av seg selv. Hun kan nok ha vært "over toppen" i den forstand at hun ikke trenger å ta i så veldig mye, men den forløsende følelsen av at orgasmen driver seg selv og at hun bare må vente til det er over, tror jeg aldri hun har hatt.

Fruen kan nesten ikke stimuleres _for_ hardt på klitoris. Det er nesten så jeg kvier meg for å bruke så mye kraft som hun ber om når jeg stimulerer henne. Så jeg er ikke bekymret for at en vibrator kan bli for kraftig.

Andre krav:: oppladbar, gjerne et tiltalende design (les: ikke for "vulgær"/naturtro), holdbar. Og den må gjerne være til salgs over disk i Norge et sted.

Men hovedpoenget er selvfølgelig at hun kan nærme seg orgasme uten å "slite seg helt ut" og kanskje få oppleve den type altoppslukende orgasme som jeg selv har.

Er det noen av damene her som har erfaringer med produkter som de tror kunne være til hjelp for fruen?

Da er det bare å krysse av for anonym og si "på forhånd takk".

Anonymkode: c3b9f...ee0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min første tanke er å prøve en Womanizer. Den har fått mye god kritikk. Den speseille sugetekninkken skal være fabelaktig.

Min andre ganke er Zumio Spirotip. Gir orgasme på rekordtid. Og sterkt anbefalt av «folket». 

:) 

Anonymkode: 95c3c...f41

• Liker 2
Skrevet

Womanizer! 

Anonymkode: da53f...fa2

Skrevet

Lelo Wand Large. 

Anonymkode: ffd1b...fc3

Skrevet (endret)

Endret av annebanane
Skrevet

Når jeg leser ditt hovedinnlegg sitter jeg med et inntrykk at dere liksom tror at det er hard jukking som er veien til hennes orgasme. Selv kjenner jeg meg ikke igjen i at det er særlig effektivt for min kjæreste. Men, vi er alle forskjellige. Hadde jeg jukket på hadde det vært  kontra produktivt med høy risiko for at hun fikk vondt. Så nærhet og at hun opplever seg full til randen utover i samleiet gjør at hun oppnår sine orgasmer. Dere får prøve dere frem når dere har kjøpt inn hjelpemiddelet. Lykke til. For meg er tid suksess. Tid til å lytte til hennes kropp, hennes respons. 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når jeg leser ditt hovedinnlegg sitter jeg med et inntrykk at dere liksom tror at det er hard jukking som er veien til hennes orgasme. Selv kjenner jeg meg ikke igjen i at det er særlig effektivt for min kjæreste. Men, vi er alle forskjellige. Hadde jeg jukket på hadde det vært  kontra produktivt med høy risiko for at hun fikk vondt. Så nærhet og at hun opplever seg full til randen utover i samleiet gjør at hun oppnår sine orgasmer. Dere får prøve dere frem når dere har kjøpt inn hjelpemiddelet. Lykke til. For meg er tid suksess. Tid til å lytte til hennes kropp, hennes respons. 

Alle er ulike, selv har jeg aldri oppnådd orgasme sammen med en mann, for alle var for redde for å legge litt press på klitoris, og litt for opptatt av penetrering med fingre. Harde, raske bevegelser over klitoris er måten jeg kommer i mål på. Om ikke nok press blir brukt, så kommer jeg kun nær, men ikke i mål. 

Anonymkode: 95c3c...f41

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor du tar "hard jukking" fra, er meg ubegripelig. 

Det du har fått vite er to forhold:
1) Fruen har vanskelig for å få orgasme (hvis hun i det hele tatt har fått det).
2) Fruen tåler (skremmende) mye press på klitoris.

Med det som utgangspunkt spør jeg etter råd om sexhjelpemidler. 

Du må gjerne komme med råd om å gå veien om nærhet, tid, lytting til kropp og lignende. Jevnt over gode råd, men altså ikke relevant for valg av sexhjelpemiddel.

Skrevet

Svarer med selv her med en tilleggsopplysning/utdyping:

Fruens favorittstimulus er ikke stimulering rettet mot klitoris alene. Det jeg opplever får henne "nærmest kanten" er hard stimulering av "hele greia". Omtrent som om hun hadde satt seg på et gjerde og ridd. Og når jeg legger tre strake fingre mot kjønnet hennes og stimulerer så hardt jeg tør (og nesten så hardt jeg kan), legger hun hendene sine utenpå min og klemmer ytterligere.

Jeg ser at "Magic Wand" nevnes lenger oppe. Jeg tror kanskje den kunne være noe. Men den er veldig stor og "skremmende". Noe som ikke blir mindre utpreget når man ser den er koplet til nettet. Jeg bekymrer meg litt for lyden også - det bor andre folk i huset.

Skrevet

En spennende vibrator jeg tenker på, som ikke er nevnt er swan magic wand...
Den ble "best i test" når KK testet sexleketøy... forran blant annet en womanizer.
Fant også en annen test (på et utenlandsk nettsted) som tilsier at den er rimelig heftig.
Omtrent samme kraft som en vanlig wand vibrator, stillegående, oppladbar og stor nok til å massere "hele greia" foruten at den kan brukes på innsiden.
Høres ut til å passe rimelig perfekt.

Jeg har ikke testet den selv, men har den på listen over vibratorer jeg kunne tenke meg å ha prøvd (men man kan jo ikke alltid få alt man ønsker seg)
Testen til KK ligger HER

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor du tar "hard jukking" fra, er meg ubegripelig. 

Det du har fått vite er to forhold:
1) Fruen har vanskelig for å få orgasme (hvis hun i det hele tatt har fått det).
2) Fruen tåler (skremmende) mye press på klitoris.

Med det som utgangspunkt spør jeg etter råd om sexhjelpemidler. 

Du må gjerne komme med råd om å gå veien om nærhet, tid, lytting til kropp og lignende. Jevnt over gode råd, men altså ikke relevant for valg av sexhjelpemiddel.

Jeg anbefalte over Lelo Sand Large, så jo du fikk et anbefalt hjelpemiddelet. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Wand.

Skrevet

Womanizer😍 😍 😍

Kan ikke få fullrost den nok. Anbefales på det sterkeste!

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja, så sannelig. Jeg fikk ikke med meg at det var samme kode (Anonymkode: ffd1b...fc3) på begge innleggene.
Takk for tips om Lelo Wand Large.

• Liker 1
Skrevet

For all del; husk maaaasse glidemiddel! Det er så deilig når det er veldig vått! 

Og du.. hvis hun er usikker- da har hun ikke hatt orgasme enda :) . Husker at folk sa før i tida: «du vet når du får det». Jeg forsto det aldri før jeg endelig lærte meg å oppnå orgasme. I en alder av 30! 😊

Anonymkode: 2a155...d49

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Og du.. hvis hun er usikker- da har hun ikke hatt orgasme enda :) . Husker at folk sa før i tida: «du vet når du får det». Jeg forsto det aldri før jeg endelig lærte meg å oppnå orgasme. I en alder av 30! 😊

Anonymkode: 2a155...d49

Selv om bare hovedpersonen kan vite.
Men jeg tror du har rett 😂. Derfor letingen etter et best mulig sexleketøy.

Skrevet
3 timer siden, Tsiligup skrev:

Ja, så sannelig. Jeg fikk ikke med meg at det var samme kode (Anonymkode: ffd1b...fc3) på begge innleggene.
Takk for tips om Lelo Wand Large.

Bare hyggelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...