Gå til innhold

Til menn: Tinderbilder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Til dere menn; hvilke typer bilder gjør at du sveiper venstre og hvilke gjør at du sveiper høyre?

Anonymkode: a357a...949

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ganske kresen og representerer ikke «gjennomsnittlig menn», men jeg sveiper bort alle som ikke klarer å smile på bildene, bilder som ikke varierer (f.eks kun selfies), mye bruk av snapchat-filter, veldig aktiv i hvert eneste bilde (trening, fallskjerm, klatring, ingen sofahvil?), jenter med hester eller null info i profilteksten.

Anonymkode: 23909...aed

Skrevet

Hester, katter, små ekle fillebikkjer, gruppebilder, masse ekstremsport og fjelltopper, filtre med søte snuter og ører, franske flagg, regnbueflagg og psyko stirring med vidåpne øyne inn i kamera fordi du har fått komplimenter for øynene dine en gang... Garantert venstre.. 

Ærlige bilder av smilende damer med et koselig blikk er det jeg ser etter, selfien du tar når du oppretter profilen kan ofte være det beste.. 

Anonymkode: cdb26...d52

Skrevet

Hester og fjelltur er jævlig turnoff. Spesielt hestebilder, det er utrolig ekkelt! Har sett noen videosnutter om hvordan det der foregår, og orker ikke tanken på at ei dame kan ha vært med på slikt.

Også bilder fra jakt er nedtur. Det er bare stygge damer som går på jakt i skauen, så jakt-greia er egentlig ikke noe problem i seg selv. Om man blir stygg av å være på fjellet, eller om stygge damer liker fjelltur blir som høna og egget. Vanskelig å si!

Øyenbryn som ser ut som de er kjøpt på Biltema og bare limt fast. HAHA!

Er en stygg fyr selv, så alt dette er egentlig uproblematisk ettersom det er null matcher uansett.

Anonymkode: 8a507...f40

Skrevet

Bare ha et av ansiktet og et fint smil og gjerne ett i helfigur.

Man trenger ikke så voldsomt mange aktivitetsbilder selv om det kan være en grei samtaleåpner for noen. 

Nye bilder er lurt.

Gjest Minesveiper
Skrevet

Profiler som ikke har et klart bilde av ansiktet, og et bilde i helfigur sveiper jeg vekk. Ellers sveiper jeg vekk de som viser for mye, og de som legger ut snappen sin i bioen. 

Skrevet

I dag gikk jeg gjennom 20 nye profiler og sveipet bort 19 av disse pga disse hadde ikke profiltekst eller skriver kun "spør meg da vel".

Anonymkode: 23909...aed

• Liker 1
Skrevet

Kun ansikt, nærbilde og null helfigur = sveip forbi. Dette er tydelige tegn på at hun er feit.

Smil, helfigur, gjerne et bilde hvor hun er litt pyntet = ja takk! Det samme gjelder litt mer info og interesser hun har.

Anonymkode: d36b1...5a2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...