AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #1 Skrevet 24. august 2018 Hva syntes dere om dette? Er skrevet ut i fra min erfaring med fødselsdepresjon :-) Jeg hører alle le og snakkeutenfor ligger frosten på bar bakkemin lille baby, du er så finmen hva er det som skjer med kroppen min? Alle sier det er så fint og flott, de snakker om baby non-stop. Hvorfor føler ikke jeg det de andre føler?Jeg kjenner at hele kroppen min nøler Lille baby, jeg elsker deg så,men hvorfor innser ikke kroppen min det nå? Dagene er lange, gledene få,Jeg ser ikke lys i enden av tunellen, når kan jeg hoppe av denne karusellen? Søvnløse netter, kolikk og gråtMin lille baby, jeg gråter jeg og. “morsfølelsen kom med en gang” sa alleJa, det gjelder nok flertallet.Heller motsatt her;Morsfølelse, må du gjemme deg mer? Fødselsdepresjon tuller man ikke med,det er faktisk ganske alvorlig det. Ikke vær redd, det vil gå bra,morsfølelsen, den kommer fra;hjertet ditt, innerst inneTro meg, den vil du finne. Anonymkode: ca593...a61
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #2 Skrevet 24. august 2018 Veldig vakkert skrevet. Anonymkode: a408b...83a
AnonymBruker Skrevet 25. august 2018 #3 Skrevet 25. august 2018 Fantastisk godt skrevet! Kjenner meg så igjen. Anonymkode: 6d677...ac7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå