AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #1 Skrevet 24. august 2018 Går på en kur mot Gardnella, men på min siste tablett så tok jeg vagitorien inn stående, og etter jeg prøvde å rette på den så smatt den vekk i intet! Har den gått gjennom livmorhalsen? Har jeg ødelagt kuren? Anonymkode: 4b118...eae
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #2 Skrevet 24. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går på en kur mot Gardnella, men på min siste tablett så tok jeg vagitorien inn stående, og etter jeg prøvde å rette på den så smatt den vekk i intet! Har den gått gjennom livmorhalsen? Har jeg ødelagt kuren? Anonymkode: 4b118...eae Det tviler jeg sterkt på at den har gjort. Det må i såfall ha vært svært smertefullt. Anonymkode: 0bb57...35b 2
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #3 Skrevet 24. august 2018 Hva er bredden på en slik tablett? Livmorhalsen har jo en svært tynn åpning (bortsett fra rett før og under fødsel). Anonymkode: 0bb57...35b
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #4 Skrevet 24. august 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går på en kur mot Gardnella, men på min siste tablett så tok jeg vagitorien inn stående, og etter jeg prøvde å rette på den så smatt den vekk i intet! Har den gått gjennom livmorhalsen? Har jeg ødelagt kuren? Anonymkode: 4b118...eae Dagen etter en slik tablett, er det da slik (som med canesten) at det kommer ut rester av tabletten blandet med fukt fra skjeden (hvitaktig "utflod")? Hvis det er slik, vil du jo se i morgen at den har vært i skjeden og gjort jobben sin. Anonymkode: 0bb57...35b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå