Gjest lilletroll Skrevet 14. mars 2005 #21 Skrevet 14. mars 2005 Jeg vet at man kan kjøre moped når man har blitt tatt for fyllekjøring av bil! Klart man KAN, men er det LOV? Det er ikke bare sånn at folk mener de kan ta sjansen på å kjøre moped selv om de er tatt for promillekjøring, da??
Samantha Skrevet 14. mars 2005 #22 Skrevet 14. mars 2005 Eg er nesten 100% sikker på at man har lov til å køyre moped og traktor sjølv om ein har blitt fratatt sertifikatet på bil pga fyllekøyring.
Gjest skindeep Skrevet 14. mars 2005 #23 Skrevet 14. mars 2005 Når jeg skrev kan, så mente jeg at man hadde lov ja........
Gjest happyending Skrevet 14. mars 2005 #24 Skrevet 14. mars 2005 Idol-Gaute har jo kjøpt seg moped (ifl se og hør) etter at han ble tatt i fyllekjøring.. litt rart at han kjøper moped hvis det ikke er lov liksom... Men med truck og sånn vet jeg ikke..
Gjest Leola Skrevet 14. mars 2005 #25 Skrevet 14. mars 2005 Jeg synes det høres helt vanvittig ut at man skulle ha lov til å kjøre moped når man er tatt i fyllekjøring. Tror nok at man får et annet svar om man kontakter politiet og spør.
Gjest lilletroll Skrevet 14. mars 2005 #26 Skrevet 14. mars 2005 Jeg synes det høres helt vanvittig ut at man skulle ha lov til å kjøre moped når man er tatt i fyllekjøring. Det er det jeg synes også....lette faktisk etter en mailadresse eller noe til politiet for å spørre der i dag jeg, uten hell.....må jo være noen som kan svare 100% på dette....
Samantha Skrevet 14. mars 2005 #27 Skrevet 14. mars 2005 Eg har søkt og lett på forskjellige jus-sider med en drøss §, men fann ingenting. :klø:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå