AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #1 Skrevet 24. august 2018 ... selv om du har avtalt å møte en av matchene dine, dere har hatt en del kontakt og du oppriktig er interessert? Matchen min bor et stykke unna, men vi har avtalt å møtes når vi evner å oppholde oss på samme sted. Jeg "kontrollsjekker" innimellom avstanden og ser da at denne endrer seg noe... Det betyr jo at han er aktiv? Bør jeg ta det som noe negativt, eller naturlig at han sveiper for "sikkerhets skyld" selv om vi tilsynelatende har funnet tonen? Anonymkode: a0528...aa5
Gjest Cathe. Skrevet 24. august 2018 #2 Skrevet 24. august 2018 Tror det er ganske standardprosedyre for de fleste, ja. Trenger ikke bety noe som helst, kan bare være tidsfordriv også
_Mayhem_ Skrevet 24. august 2018 #3 Skrevet 24. august 2018 Helt normalt å fortsette å sveipe. At man "matcher" betyr fint lite om ikke kjemien er der når man møtes. 4
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #4 Skrevet 24. august 2018 6 minutter siden, _Mayhem_ skrev: Helt normalt å fortsette å sveipe. At man "matcher" betyr fint lite om ikke kjemien er der når man møtes. Okei, så kan kan være interessert i å treffes allikevel? Anonymkode: a0528...aa5
_Mayhem_ Skrevet 24. august 2018 #5 Skrevet 24. august 2018 Det er vel normalt å prøve få til en date med dem man matcher med, det gjør iallfall jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #6 Skrevet 24. august 2018 6 minutter siden, _Mayhem_ skrev: Det er vel normalt å prøve få til en date med dem man matcher med, det gjør iallfall jeg. Ja, jeg og en av mine matcher har altså avtalt å møtes neste gang han er i byen. Usikkert når det blir. Men jeg ser jo altså at han er aktiv i appen, og lurer på om det er ensbetydende med at han egentlig ikke er så interessert i meg allikevel (selv om vi har relativt jevnlig kontakt via sosiale medier). Anonymkode: a0528...aa5
_Mayhem_ Skrevet 24. august 2018 #7 Skrevet 24. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg og en av mine matcher har altså avtalt å møtes neste gang han er i byen. Usikkert når det blir. Men jeg ser jo altså at han er aktiv i appen, og lurer på om det er ensbetydende med at han egentlig ikke er så interessert i meg allikevel (selv om vi har relativt jevnlig kontakt via sosiale medier). Anonymkode: a0528...aa5 Tja, nå er det jo bare oppi luften ett sted dette møtet deres, da er ikke så veldig seriøst (synes jeg da). Liker ikke slikt jeg da, pleier å spørre når dem er ledig og avtaler tid/sted på forhånd, gjerne ei uke i forveien. Hvorfor ikke avtale en kaffe og møt hverandre på halvveien da? En benk på en esso fungerer jo utmerket, poenget er å møtes og anse kjemien. 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #8 Skrevet 24. august 2018 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, jeg og en av mine matcher har altså avtalt å møtes neste gang han er i byen. Usikkert når det blir. Men jeg ser jo altså at han er aktiv i appen, og lurer på om det er ensbetydende med at han egentlig ikke er så interessert i meg allikevel (selv om vi har relativt jevnlig kontakt via sosiale medier). Anonymkode: a0528...aa5 Jeg fortsatte å sveiper om jeg hadde en halvløs avtale om å møtes, ja. Jeg satt da virkelig ikke livet mitt på vent fordi 'en jeg har matchet med, sier han vil treffe meg en gang når han har tid, ser du'.. Så nei, jeg hadde heller ikke forventet at andre gjorde det. Husker en jeg hadde en avtale med å treffe, hadde chattet en god stund også, så ble vi enige om å treffes den onsdagen uka etter (avtalte det tidlig i uka før) Fredagen før dette, fikk jeg plutselig melding om at han ikke ville møte noen nye akkurat nå, fordi han hadde møtt en annen den fredagen som bodde mye nærmere, så de hadde fått til et litt mer spontant møte. De hadde også chattet en liten stund, men ikke fått møtt hverandre før da. Og han syns kjemien i virkeligheten der var veldig bra, så han hadde ikke lyst til å møte fler, før han visste noe mer. Og det er selvfølgelig helt ok! Ja, litt kjipt når man hadde en avtale, men herregud, jeg forstår jo såpass at man ofte snakker med fler, og plutselig klaffer det veldig godt med en av de andre han har møtt. Hvorfor skulle han da vente til han hadde møtt meg? Eller skulle han ha sagt nei til henne da, fordi han hadde en avtale med meg en halv uke før dette? Nei. Når man bare er på chattenivå, har man ingen forpliktelser, og jeg hadde heller aldri aldri låst meg til en person jeg ikke hadde møtt en gang... Anonymkode: 24d34...53d 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #9 Skrevet 24. august 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg fortsatte å sveiper om jeg hadde en halvløs avtale om å møtes, ja. Jeg satt da virkelig ikke livet mitt på vent fordi 'en jeg har matchet med, sier han vil treffe meg en gang når han har tid, ser du'.. Så nei, jeg hadde heller ikke forventet at andre gjorde det. Husker en jeg hadde en avtale med å treffe, hadde chattet en god stund også, så ble vi enige om å treffes den onsdagen uka etter (avtalte det tidlig i uka før) Fredagen før dette, fikk jeg plutselig melding om at han ikke ville møte noen nye akkurat nå, fordi han hadde møtt en annen den fredagen som bodde mye nærmere, så de hadde fått til et litt mer spontant møte. De hadde også chattet en liten stund, men ikke fått møtt hverandre før da. Og han syns kjemien i virkeligheten der var veldig bra, så han hadde ikke lyst til å møte fler, før han visste noe mer. Og det er selvfølgelig helt ok! Ja, litt kjipt når man hadde en avtale, men herregud, jeg forstår jo såpass at man ofte snakker med fler, og plutselig klaffer det veldig godt med en av de andre han har møtt. Hvorfor skulle han da vente til han hadde møtt meg? Eller skulle han ha sagt nei til henne da, fordi han hadde en avtale med meg en halv uke før dette? Nei. Når man bare er på chattenivå, har man ingen forpliktelser, og jeg hadde heller aldri aldri låst meg til en person jeg ikke hadde møtt en gang... Anonymkode: 24d34...53d Jajaja, men synes matchen din da var ryddig og sa i fra. Jeg har ikke holdepunkter for at matchen min har møtt noen andre, vi holder som sagt kontakten. Jeg ville bare vite om det at han sveiper videre innebærer at han egentlig har utelukket meg allerede. Anonymkode: a0528...aa5
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #10 Skrevet 24. august 2018 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jajaja, men synes matchen din da var ryddig og sa i fra. Jeg har ikke holdepunkter for at matchen min har møtt noen andre, vi holder som sagt kontakten. Jeg ville bare vite om det at han sveiper videre innebærer at han egentlig har utelukket meg allerede. Anonymkode: a0528...aa5 Absolutt, han var veldig ryddig som sa i fra 😊 men han sa jo ikke i fra om at han fortsatt sveipet på tinder, eller at han chattet med folk. Det tar jeg i grunn som en selvfølge, så lenge man ikke har truffet hverandre. Jeg vil ikke si at matchen din nødvendigvis har utelukket å ville møte deg, men når det er sagt, så er det sjeldent at folk er så opptatte at de aldri har tid til å møtes.. Begynner det å få uker, og spesielt måneder (!) og han fremdeles ikke får fingeren ut, vil jeg anse sjansen for at tinder er et tidsfordriv for relativt stor. I alle fall ikke at han er så ute etter seriøs dating. Holdt på sånn en stund selv med en som prøvde å holde meg varm, og stadig kom med lovnader om å treffes, men han var jo så fryktelig opptatt må vite.. Endte bare med at jeg la nada i det, og heller chattet mer med andre. Skrev han til meg, ignorerte jeg jo ikke meldingene, men jeg la heller ingenting i det. Folk har da for pokker fri i ny og ned, og har jo tid ila noen uker, med mindre det foregår noe veldig veldig spesielt da. Anonymkode: 24d34...53d 1
penny_ Skrevet 24. august 2018 #11 Skrevet 24. august 2018 Når du er inne og sjekker hans profil, vil ikke din "distanse" også bli oppdatert da fordi du har åpnet appen? Kanskje han bare er inne og ser :p
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #12 Skrevet 24. august 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Ja, jeg og en av mine matcher har altså avtalt å møtes neste gang han er i byen. Usikkert når det blir. Men jeg ser jo altså at han er aktiv i appen, og lurer på om det er ensbetydende med at han egentlig ikke er så interessert i meg allikevel (selv om vi har relativt jevnlig kontakt via sosiale medier). Anonymkode: a0528...aa5 Hvordan ser man at noen er aktiv i appen? Hilsen noob Anonymkode: 5d36f...1ef
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #13 Skrevet 24. august 2018 En annen ting.. Dating skal ikke være så vanskelig, og man skal ikke ha masse hodebry allerede før man har truffet hverandre. Prøv å ikke legg så mye i det, med en fyr du ikke har truffet en gang. For alt du vet, har han utholdelig dårlig ånde, kjemien har fullstendig kræsj, kanskje han har et voldsomt temperament, avbryter avtaler og løfter stadig, osv osv. Du kjenner ikke en fyr ut og inn bare av chatting. Jeg syns det var fryktelig mye mer morsomt å date folk som var genuint interessert i å treffe meg, og la litt innsats i å få det til. Spesielt hvis jeg hadde truffet de et par ganger, og de bare ble mer og mer gira. Jeg ville ha en som var like oppslukt i meg, som jeg var i han Anonymkode: 24d34...53d 3
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #14 Skrevet 24. august 2018 Men hvis han ikke er mer interessert enn at dere kanskje skal treffes "neste gang han er i byen likevel", så tenker jeg at han kanskje har deg som "en option", som en her uttrykte det så fint. Hvorfor kan dere ikke bare møtes en lørdag liksom? Hvis dere bor så langt unna hverandre at det ikke er mulig, så ville jeg nok glemt ham. Anonymkode: 974df...e36
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå