Gå til innhold

Dårlig kroppslukt.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en jente på 24 som selv syntes at jeg har fått en mye dårligere kropslukt enn før. Har begynt å lukte strammere nedentil, selv veldig kort tid etter dusj. Har skjekker meg for alt så det er ikke noe galt der nede. Jeg har også begynt å få mye strammere svettelukt under armene. Kan dusje på kvelden, ta på deo med antiperspirant og stinke svette når jeg våkner. Bare for et år siden så kunne jeg gå 3 dager med samme deoen uten å lukte. Og det luktet heller aldri noe spess nedentil heller selv etter 3 dager uten dusj. Nå lukter det etter 10 minutter. Ånden er det samme, ingen dårlig lukt og har fått det bekreftet. og håret har jeg alltid hatt problemer med, lukter hodebunn etter 1 døgn etter dusj. 

Hva kan dette komme av? Ganske irriterende.... Jeg har vært dypt deprimert det siste året, kan det ha sammenheng ? Ser ingen annen forklaring... går ikke på noe medisiner i forhold til depresjonen. Ingen medisiner utover det heller, bare prevensjonsmiddel, som har vært det samme i 8 år. 

Anonymkode: b8bbe...ddd

Videoannonse
Annonse
Gjest HanenIFlokken
Skrevet (endret)

Endret av HanenIFlokken
Skrevet
6 timer siden, HanenIFlokken skrev:

Kan det hende at vaskemaskinen din lager sure klær? 

Har hatt det problemet selv noen ganger og da stinker det av meg (klærne) etter kort tid selv om jeg er nydusja med rene klær :)

Isåfall trenger maskinen å bli kjørt på 90 grader noen ganger med en god dæsj eddik. 

Tips er også å bytte ut skyllemiddel med eddik hver gang du vasker klær. (klærne vil ikke lukte eddik) 

Det er jo ikke sånn lukt. Som jeg skriver så er det nedentil, altså utfloden og under armene at svetten min lukter mye sterkere. 

Anonymkode: b8bbe...ddd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...