Gjest allium Skrevet 6. april 2005 #21 Skrevet 6. april 2005 Interessant ! Da blir det tre butikker i Oslo. Vet du hvor i Akersgaten den skal åpne ? Kanskje jeg må ta en tur jeg også.
Lia Skrevet 7. april 2005 #22 Skrevet 7. april 2005 Akersgaten 7. Er ikke sikker på hvor høyt opp/langt ned i gaten det er.
Gjest allium Skrevet 7. april 2005 #23 Skrevet 7. april 2005 Aha ! Jeg vet akkurat hvor det er. Det er nesten helt nede ved festningen. Får se hva jeg rekker på lørdag, takk for tipset !
Mulle7 Skrevet 7. april 2005 #24 Skrevet 7. april 2005 Ellers åpner det ny perlebutikk i Akersgaten i Oslo til lørdag. Der får man kjøpt perler i løsvekt. Gjett om jeg skal dit en dag! Åhh! Flottings! Dit må jeg også og sjekke - snart!! Takk for tips!
Calla Skrevet 7. april 2005 #25 Skrevet 7. april 2005 Halskjede med div. glassperler Dette gir meg litt vårfølelse. Forelsket meg helt i dette smykket jeg....
Gjest allium Skrevet 13. april 2005 #26 Skrevet 13. april 2005 Konfirmasjonsgave Lapis, ferskvannsperler og sølv. Til datteren til en venninne.
Mulle7 Skrevet 14. april 2005 #27 Skrevet 14. april 2005 Nydelig sett Allium!! Har for øvrig vært innom Perlemor i dag, den nye perlebutikken i Oslo... Forlot butikken i perlehumør, men litt fattigere på penger, he-he! Så mye fiiiint!!
Gjest allium Skrevet 15. april 2005 #28 Skrevet 15. april 2005 Jeg var der på lørdag. Mye folk, så jeg fikk ikke helt oversikten, men jeg savnet endel basis-greier. Håper utvalget blir bedre etter hvert, for det hadde vært fint å kunne handle perler i sentrum
Mulle7 Skrevet 15. april 2005 #29 Skrevet 15. april 2005 Jeg var der på lørdag. Mye folk, så jeg fikk ikke helt oversikten, men jeg savnet endel basis-greier. Håper utvalget blir bedre etter hvert, for det hadde vært fint å kunne handle perler i sentrum Jeg var der nok på et gunstigere tidspunkt - rolig og deilig da! Enig med deg i det om basis-greiene - jeg savnet en del som jeg hadde på listen min! Men selve perleutvalget likte jeg, - mange spesielle og flotte perler, om ikke akkurat billig...
Lia Skrevet 15. april 2005 #30 Skrevet 15. april 2005 Så lekkert smykkesett! Her blir det en glad konfirmant!
Lula Skrevet 15. april 2005 #31 Skrevet 15. april 2005 Var på Perlemor i dag jeg. Stille og rolig i butikken, men det er kanskje ikke så rart midt på dagen en hverdag?MYE fine perler, og om man ikke lar seg rive fullstendig med (ikke lett da), så behøver det jo ikke bli så dyrt heller. De har jo perler i mange prisklasser da. Enig i det med basisutstyr. Savnet også mer å velge i av ulike typer tråd etc.
Gjest allium Skrevet 29. april 2005 #32 Skrevet 29. april 2005 Har vært aktiv i det siste. Treraders halskjeder med halvedelstener, glassperler og litt ferskvannsperler: Ametyst Peridot og citrine Karneol
Gjest allium Skrevet 29. april 2005 #33 Skrevet 29. april 2005 Knutekjeder: Lilla knutekjede Rosa og grønt knutekjede
Gjest allium Skrevet 29. april 2005 #34 Skrevet 29. april 2005 Kombinert armbånd og halskjede Gult glassarmbånd Perlermor, perler og korall
Lia Skrevet 2. mai 2005 #35 Skrevet 2. mai 2005 Utrolig lekre ting! Blir skikkelig inspirert, jeg nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå