Gå til innhold

Alliums smykkeskrin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest allium
Skrevet

Takk Mie, nå har jeg fikset det !

Skrevet

:wink: He he... armbånd oppkalt etter meg!! I like! :ler:

Fine smykker du har laget, allium!

Moro å se at det er flere som har dette som hobby!

Lykke til videre med kolleksjonen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, dere er kjempeflinke alle sammen. Nå har jeg vært å shoppet masse til smykkelaging. Jeg skal prøve meg for første gang. (Må se om jeg klarer å huske hvordan man heklet da, det begynner å bli snart 20 år siden)

Skrevet
Må se om jeg klarer å huske hvordan man heklet da

Jeg måtte få et hurtig-oppfriskings-kurs av min mor da jeg startet med smykke-hekling! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

LD:

Vel, det gikk ikke så bra med heklinga, men jeg prøvde å strikke i stedet. Det ble faktisk ganske bra. Jeg må brodere på perler og feste lås i kveld. Jeg fikk "kurset" ditt av Possum, og lagde et armebånd i går. Så kjempegøy dette er... Tusen takk for kurs og for all inspirasjon til alle.

Bilde kommer...

Skrevet

Gleder meg til bilde!

• 2 uker senere...
Gjest allium
Skrevet

Jeg prøvde å lage en liten årstidsserie. Kjedene er silketråd, og jeg har knyttet på stener og ferskvannsperler som passer i fargene.

Vår

Sommer

Høst

Vinter

Skrevet

Så utrolig fine ting du lager! Hvor har du fått tak i de flotte hjertene?

Gjest allium
Skrevet

Tusen takk !

Hjertene har jeg kjøpt på eBay (nettauksjon). Jeg bare MÅTTE ha dem, ante ikke hva jeg skulle bruke dem til....

Så kjedet med hjertene er bygd opp rundt dem, og firkantene, som jeg også har kjøpt på eBay.

Skrevet

Så artig! Får begynne å titte litt på eBay, jeg da. :)

Ellers åpner det ny perlebutikk i Akersgaten i Oslo til lørdag. Der får man kjøpt perler i løsvekt. Gjett om jeg skal dit en dag! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...