AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #21 Skrevet 1. september 2018 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, så du begynner ganske enkelt å prøve å sjekke damer der du befinner deg. Du vet at det ikke er like greit for kvinner å ta initiativ til kontakt med menn? Kvinner blir fort oppfattet som lettvinte da og ikke noe kjærestemateriale(og de aller fleste kvinner ønsker å være kjæreste med noen). I tillegg risikerer vi i verste fall å gå på noen stygge smeller. Derfor er det ganske vanskelig når vi savner nærhet og sex, og ikke har noen å ha det med. Anonymkode: 47d21...308 Nei, det vet jeg egentlig ikke. Men jeg ønsker at det beste i kvinner som skal komme til syne, og håper mitt vesen og mentalitet kan frembringe og få frem det igjennom kjemien. Det er ingen hensikt å gå videre med ei kvinne om man ikke får frem det i eller at ei kvinne ikke tørr å bli elsket. Jeg er kort sagt den jeg er. Anonymkode: 7d43b...053
Apekatten Skrevet 1. september 2018 #22 Skrevet 1. september 2018 Jeg har aldri hatt problemer med å finne noen som er interessert i sex, men jeg puler ikke hvem som helst. Det er lett å finne noen på byen eller på tinder. 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #23 Skrevet 1. september 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Les HI som du nettopp skrev. Er det ingen som er interesserte, så er det ingen å kontakte. Heller enn å fly ute på byen og risikere alskens ekkelt, klarer vi oss på egen hånd. ❤️ På sikt prøver vi å finne en fast partner å være sammen med. Anonymkode: 47d21...308 Finnes mye bra leketøy for damer vettu 👍 Anonymkode: 94a15...e29 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #24 Skrevet 1. september 2018 Dersom jeg vil ha sex, så fikser jeg meg selv. Leketøy er orgasmegarantist, det er ikke en mann.... Anonymkode: c09f8...8e3 1
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #25 Skrevet 1. september 2018 2 timer siden, Knjaginja skrev: Slik tenker bare folk av en viss klasse og folk som enten er tenåringer eller pensjonister. Ok da er det veldig mange menn der ute som er av viss klasse og det er rart fordi jeg har møtt menn i alle samfunnslag som mener kvinner som tar iniativ er løse og sikkert gjør det med alle menn de møter. Eller så faller de på konklusjonen om at dama må være gal. Det morsomme er jo at de samme mennene klager evig over at de må vise iniativ selv. Forstå det den som kan. Anonymkode: ae5f9...883 1
Knjaginja Skrevet 1. september 2018 #26 Skrevet 1. september 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok da er det veldig mange menn der ute som er av viss klasse og det er rart fordi jeg har møtt menn i alle samfunnslag som mener kvinner som tar iniativ er løse og sikkert gjør det med alle menn de møter. Eller så faller de på konklusjonen om at dama må være gal. Det morsomme er jo at de samme mennene klager evig over at de må vise iniativ selv. Forstå det den som kan. Anonymkode: ae5f9...883 Ja, folk flest er jo underklasse-søppel. Ligger jo i begrepet "folk flest". En selvsikker mann med dannelse vil være pirret av en selvbevisst kvinne som tar initiativ, og en kvinne som er verdt sin kvinnelighet vil ta initiativ på en slik måte at mannen manipuleres til å tro at det er han som er aktiv.
Knjaginja Skrevet 1. september 2018 #27 Skrevet 1. september 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: det er rart fordi jeg har møtt menn i alle samfunnslag som mener kvinner som tar iniativ er løse og sikkert gjør det med alle menn de møter. Anonymkode: ae5f9...883 Den som har vært 5 minutter utenfor døra i den harde, bitre virkeligheten vet at ingen kvinner tar initiativ med alle menn de møter! Tvertimot! Tar hun initiativ er hun enten en farlig gold-digger eller en genuint classy kvinne. Begge deler kan være spennende.
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #28 Skrevet 1. september 2018 1 minutt siden, Knjaginja skrev: Ja, folk flest er jo underklasse-søppel. Ligger jo i begrepet "folk flest". En selvsikker mann med dannelse vil være pirret av en selvbevisst kvinne som tar initiativ, og en kvinne som er verdt sin kvinnelighet vil ta initiativ på en slik måte at mannen manipuleres til å tro at det er han som er aktiv. Helt til du hun møter en meta-meta-psycho, som er den aller øverste klassen av menn. Anonymkode: b5f1c...f06
AnonymBruker Skrevet 1. september 2018 #29 Skrevet 1. september 2018 31 minutter siden, AnonymBruker said: Ok da er det veldig mange menn der ute som er av viss klasse og det er rart fordi jeg har møtt menn i alle samfunnslag som mener kvinner som tar iniativ er løse og sikkert gjør det med alle menn de møter. Eller så faller de på konklusjonen om at dama må være gal. Det morsomme er jo at de samme mennene klager evig over at de må vise iniativ selv. Forstå det den som kan. Anonymkode: ae5f9...883 Jeg liker klassisk feminine jenter. Den moderne brautende tinderjenta på grünerløkka holder jeg meg meg laaaaangt unna og gjør meg flau over å være Norsk. Veldig mange kvinner liker at mannen tar intiativ og sånn er det bare. Jeg spør heller deg, hva liker du? Hva føles riktig? At mannen tar intiativ eller du? Anonymkode: fe81c...0e5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå