Gå til innhold

Kviser (?) på leggen

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har de siste ukene hatt noe som minner om kviser på leggen. I starten trodde jeg det var myggstikk fordi de klødde litt, og noen hovnet opp. Nå hovner de ikke like mye opp, og klør mindre. Men jeg får nye et par ganger i uken. Det som også er rart, er at dette kun gjelder den ene leggen. Den andre er "kvisefri". Noen som har opplevd lignende, og vet hva det kan være? Har tenkt på betennelse i hårsekkene, men av det jeg kan se så er det ingenting som tyder på det heller (huden er ikke irritert). 

Anonymkode: 7ff76...0f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får av og til kviseliknende inngrodde hår etter jeg har shavet leggene. Dersom du svetter i varmen, kan det hjelpe å vaske leggene for olje, smuss og bakterier i porene som fører til kviser.  Det kan også være noe du reagerer på, selv om du sier huden ikke er irritert. Har du kjøpt nye bukser eller byttet vaskemiddel i det siste? 

Skrevet

Fikk noe lignende, sjekket det aldri hos lege. Men tror det var knuterosen ut fra hva jeg leste på nett. 

Anonymkode: c678c...7b0

Skrevet

TS her igjen.

Det har ikke gitt seg, og nå har jeg også vondt bak på leggen. Det kjennes ut som en strekk uten at den er strukket. Vet ikke om det har noen sammenheng med kvisene. Disse har heller ikke gitt seg….. Søkte opp knuterosen, men det så mye større ut?

Synes også at det er merkelig at det kun gjelder en legg. Den andre er helt fin.

Skrevet

Kommer det puss ut fra de?

Skrevet
18 minutter siden, Skilpadden skrev:

Kommer det puss ut fra de?

Nei, det er mer som små vanlige kviser. 

Skrevet

Bilder! 

Anonymkode: 3cab3...f58

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...