Gå til innhold

hvilken nese ville du helst hatt?

hvilken nese ville du helst hatt?  

12 stemmer

1. 1. hvilken nese ville du helst hatt?

• Stor og tykk
      3
    • Lang og smal
      9

Fremhevede innlegg

Skrevet

ja?

Anonymkode: 3b3d5...4a9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min egen :) 

Anonymkode: e49fc...d0b

• Liker 6
Skrevet

Greit fornøyd med den jeg har.

• Liker 1
Skrevet

En som ikke var så sart som min. Den begynner å renne for et godt ord, eller for kulde, eller for pollen eller...

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, T-Rex skrev:

En som ikke var så sart som min. Den begynner å renne for et godt ord, eller for kulde, eller for pollen eller...

Det er jo kjedelig.  Men tror det var utseendet TS mente.  😊

• Liker 1
Skrevet
Just now, Jerry Lee said:

Det er jo kjedelig.  Men tror det var utseendet TS mente.  😊

Ååå. Utseendet på nesa mi er perfekt! 😁

Den bare virker ikke.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, T-Rex skrev:

Ååå. Utseendet på nesa mi er perfekt! 😁

Den bare virker ikke.

Bra! 

Mindre bra...

😉

Skrevet

nesa mi er litt rund, før ønsket jeg meg en fin liten spiss "modellnese". Men etterhvert som man blir eldre blir man overraskende fornøyd med seg selv😊

Anonymkode: ce425...6c5

Skrevet

Lang og tynn ser rart ut på mennesker med små runde ansikter, derfor har de sjeldent det( selv om sikkert mange føler det selv) Og samme med tynn lang nese er oftest observert på de med langt smalt ansikt. 

De aller fleste har en nese som passer ansiktsformen, tror egentlig aldri jeg har sett en nese som  jeg ser forfra ikke passer ansiktet. 

Noen veldig få har veldig stor "heksenese" som ikke ser bra ut fra siden, men de er ikke mange.  Selv om nok mange vil mene dette selv.

Anonymkode: 1f962...565

Skrevet

Ingen av delene. Vil ha min egen. Eneste jeg skulle ønske var at den så lik ut fra begge sider 

Anonymkode: 6f2e4...bd8

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lang og tynn ser rart ut på mennesker med små runde ansikter, derfor har de sjeldent det( selv om sikkert mange føler det selv) Og samme med tynn lang nese er oftest observert på de med langt smalt ansikt. 

De aller fleste har en nese som passer ansiktsformen, tror egentlig aldri jeg har sett en nese som  jeg ser forfra ikke passer ansiktet. 

Noen veldig få har veldig stor "heksenese" som ikke ser bra ut fra siden, men de er ikke mange.  Selv om nok mange vil mene dette selv.

Nesa mi ser liten og søt ut forfra (dog litt tynn), men når jeg sjekker meg i profil ser den bare grusomt lang og smal ut og stygg ut.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nesa mi ser liten og søt ut forfra (dog litt tynn), men når jeg sjekker meg i profil ser den bare grusomt lang og smal ut og stygg ut.

Følte det med egen nese også når jeg var yngre. Eller jeg følte jeg hadde heksenese fra siden. Tror det kommer av at man ikke ser seg i profil så ofte og man rett og slett ikke blir vant med det. Jeg har ikke heksenese eller noe i nærheten, men den er ikke sånn søt fin med liten oppstoppertupp. Men i voksen alder ser jeg jo at selv i profil passer nesen til mitt ansikt, og den derre søte oppstopperen ikke hadde passet ei dame på over 180.

Skrevet

Klarer meg fint med den jeg har, den er et sted mit i mellom. :)

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Følte det med egen nese også når jeg var yngre. Eller jeg følte jeg hadde heksenese fra siden. Tror det kommer av at man ikke ser seg i profil så ofte og man rett og slett ikke blir vant med det. Jeg har ikke heksenese eller noe i nærheten, men den er ikke sånn søt fin med liten oppstoppertupp. Men i voksen alder ser jeg jo at selv i profil passer nesen til mitt ansikt, og den derre søte oppstopperen ikke hadde passet ei dame på over 180.

Er det så fint med oppstoppernese? jeg trodde at en rett nese var idealet?

Skrevet

Den jeg har nå

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det så fint med oppstoppernese? jeg trodde at en rett nese var idealet?

Synes de er søte. Har selv rett nese. Søster har en søt liten oppstopper. Så sikkert pga det jeg synes oppstopper er finest.

Skrevet

Synes egentlig store neser er fint jeg :P

Anonymkode: e733d...b58

Skrevet
På 23.8.2018 den 19.08, AnonymBruker skrev:

ja?

Er det deg med potetnesa? 

Anonymkode: bf332...ec9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...