AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #1 Skrevet 23. august 2018 igjen... er sykemeldt pga diverse, så jeg går hjemme og "slenger", gud noe så deprimerende og kjedelig. venter også på å få svar etter diagnoseutredning. er en del nedstemt, men har nok ikke depresjon. i hvertfal er det den milde typen. ulykkelig forelsket og. Fikk ikke sove i hele natt og har hatt enormt mye mareritt i det siste. jeg drømmer enormt mye om flyreiser. jeg sitter på et fly, men plutselig lander flyet et annet sted enn det som var planen. i tillegg drømte jeg at fyren jeg liker falt gjennom isen og druknet. hatt mange slike drømmer i det siste. i går natt drømte jeg at jeg dro tilbake til en by jeg har bodd i, og der fant jeg også bilen jeg eide den tiden. han som eide den da var en jeg har leid leilighet hos, jeg tok bilen og kjørte den uten å si noe om det, bare en liten tur. parkerte den igjen, men fikk så dårlig samvittighet at jeg måtte si jeg hadde kjørt den. så nå sitter jeg her og gjør alt jeg kan for å holde meg våken. sovner jeg nå så våkner jeg i kveld og får ikke sove igjen. blir så virkelighetsfjern.... Anonymkode: 9a70b...963
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #3 Skrevet 23. august 2018 Du bør ta deg en tur til legen. Anonymkode: 4b912...b9a
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #4 Skrevet 23. august 2018 Akkurat nå, Superchips skrev: Say what..? 🤔 var det vanskelig å forstå? jeg har ikke fått sovet igjen i natt, jeg har masse mareritt om nettene. Anonymkode: 9a70b...963 1
Superchips Skrevet 23. august 2018 #5 Skrevet 23. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: var det vanskelig å forstå? jeg har ikke fått sovet igjen i natt, jeg har masse mareritt om nettene. Anonymkode: 9a70b...963 Ikke meningen å være vanskelig, men akkurat det innlegget der var ganske vanskelig å forstå.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #6 Skrevet 23. august 2018 ok jeg prøver igjen. jeg har døgna, og sitter her og holder meg våken. har vært ute en tur igjen og. jeg er sykemeldt, så derfor går jeg hjemme, og er nedstemt. Jeg har også hatt mange vonde drømmer de 3 siste nettene. i natt drømte jeg igjen, at jeg sitter på fly og flyet lander plutselig et annet sted enn det skulle. jeg drømte også at han jeg liker falt gjennom isen og druknet. i tillegg drømte jeg at jeg dro til en by jeg har bodd i tidligere hvor jeg også finner bilen jeg eide før. jeg tar en kjøretur med den, men får angst fordi jeg bare tok den. Anonymkode: 9a70b...963
Superchips Skrevet 23. august 2018 #7 Skrevet 23. august 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: ok jeg prøver igjen. jeg har døgna, og sitter her og holder meg våken. har vært ute en tur igjen og. jeg er sykemeldt, så derfor går jeg hjemme, og er nedstemt. Jeg har også hatt mange vonde drømmer de 3 siste nettene. i natt drømte jeg igjen, at jeg sitter på fly og flyet lander plutselig et annet sted enn det skulle. jeg drømte også at han jeg liker falt gjennom isen og druknet. i tillegg drømte jeg at jeg dro til en by jeg har bodd i tidligere hvor jeg også finner bilen jeg eide før. jeg tar en kjøretur med den, men får angst fordi jeg bare tok den. Anonymkode: 9a70b...963 Men hvorfor døgner du? Fordi du ikke vil drømme?
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #8 Skrevet 23. august 2018 1 minutt siden, Superchips skrev: Men hvorfor døgner du? Fordi du ikke vil drømme? fordi jeg ikke fikk sove i natt, driver ikke å døgner til vanlig. Anonymkode: 9a70b...963
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå