Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #1 Skrevet 13. mars 2005 Hvorfor er det en funsksjon i hotmailen som gjør at du kan markere en mail som ulest? Hva skal det være godt for?
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #2 Skrevet 13. mars 2005 Jeg bruker den f.eks. hvis jeg får en e-post jeg ikke vil "glemme av". Så neste gang jeg skal lese e-post, så ser jeg den siden den er markert som ulest.
Gjest Madeline Skrevet 13. mars 2005 #3 Skrevet 13. mars 2005 Det finnes sikkert noen som missbruker den funksjonen til å lese andres post og etterpå markere den som ulest.
Grooo Skrevet 13. mars 2005 #4 Skrevet 13. mars 2005 Er som gjest sier veldig kjekk å ha for å gjøre en spesiell mail synlig, feks en med en beskjed eller noe som man må huske å se på igjen senere.
Grooo Skrevet 13. mars 2005 #6 Skrevet 13. mars 2005 Har ikke Hotmail så jeg vet ikke åssen det er der, men i de jeg har bare trykker man på det lille bildet som viser at mailen er lest, så blir den til ulest i steden. Tipper Hotmail har samme greia...
Gjest Cerise Skrevet 16. mars 2005 #7 Skrevet 16. mars 2005 Det finnes sikkert noen som missbruker den funksjonen til å lese andres post og etterpå markere den som ulest. har også tenkt på dette.. sånn sett skulle det ikke være mulig å markere den som ulest..
Gjest Anonymous Skrevet 17. mars 2005 #8 Skrevet 17. mars 2005 Det er en grunn til at vi har passord da.. :-)
Gjest Madeline Skrevet 19. mars 2005 #9 Skrevet 19. mars 2005 Det er en grunn til at vi har passord da.. :-) Har jo den samme funksjonen i Outlook. De fleste bruker vel ikke passord der og da er det lett å missbruke funksjonen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå