Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor er det en funsksjon i hotmailen som gjør at du kan markere en mail som ulest? Hva skal det være godt for?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker den f.eks. hvis jeg får en e-post jeg ikke vil "glemme av". Så neste gang jeg skal lese e-post, så ser jeg den siden den er markert som ulest.

Gjest Madeline
Skrevet

Det finnes sikkert noen som missbruker den funksjonen til å lese andres post og etterpå markere den som ulest. :riste:

Skrevet

Er som gjest sier veldig kjekk å ha for å gjøre en spesiell mail synlig, feks en med en beskjed eller noe som man må huske å se på igjen senere.

Gjest Anonymous
Skrevet

HJELP. hVORDAN MARKERE SOM ULEST+

Skrevet

Har ikke Hotmail så jeg vet ikke åssen det er der, men i de jeg har bare trykker man på det lille bildet som viser at mailen er lest, så blir den til ulest i steden. Tipper Hotmail har samme greia...

Gjest Cerise
Skrevet
Det finnes sikkert noen som missbruker den funksjonen til å lese andres post og etterpå markere den som ulest. :riste:

har også tenkt på dette.. sånn sett skulle det ikke være mulig å markere den som ulest..

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er en grunn til at vi har passord da.. :-)

Gjest Madeline
Skrevet
Det er en grunn til at vi har passord da.. :-)

Har jo den samme funksjonen i Outlook. De fleste bruker vel ikke passord der og da er det lett å missbruke funksjonen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...