Gå til innhold

impotens 20år

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann. Jeg blir ikke lenger skikkelig stiv, vi snakker sånn 20-50% av "maks potensiale". Går på endel medisiner og lurer på om det kan være årsaken, det stemmer ganske greit med når jeg startet på de hvertfall.

Går på prednisolon og salazopyrin, vet at salazopyrin dreper sædceller så om det har en sammenheng kan godt være. Lurer på om andre har lignende erfaringer, har lite lyst å ta dette opp med lege, er ufattelig kleint..

Anonymkode: f6853...757

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo registrere deg som bruker og stille spørsmålet på DoktorOnline.no 

Der er det forhåpentligvis mulig å få svar av lege.

Anonymkode: a4c0e...e1b

Skrevet

Lege er riktig instans her, og dette er helt vanlig problemstilling for en lege. Ingen lege vil synes dette er kleint.

Skrevet

Ingen av de medisinene har impotens som bivirkning, men det kan jo skje deg for det. 

Hvor lenge har det vart?

Jeg forstår at det føles flaut å ta dette opp med legen din, men legen din hører dette nærmest daglig. Dette er veldig vanlig og det finnes hjelp. Et godt fungerende sexliv er viktig. Ikke la bluferdighet stoppe deg fra å ha det. 

Anonymkode: 4e2c9...409

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen av de medisinene har impotens som bivirkning, men det kan jo skje deg for det. 

Hvor lenge har det vart?

Jeg forstår at det føles flaut å ta dette opp med legen din, men legen din hører dette nærmest daglig. Dette er veldig vanlig og det finnes hjelp. Et godt fungerende sexliv er viktig. Ikke la bluferdighet stoppe deg fra å ha det. 

3-4 uker. Vet det er vanlig, vet det ikke er kleint for legen, men det er kleint for meg. 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

3-4 uker. Vet det er vanlig, vet det ikke er kleint for legen, men det er kleint for meg. 

Har du stått på medisinene like lenge?

Jeg forstår at det er kleint for deg, det er helt naturlig. Men det er verre å ha det sånn i mange år, enn å ha en klein legetime og få hjelp. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...