AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #1 Skrevet 23. august 2018 Jeg hadde Tinder gold, så jeg kunne se hvem som hadde likt meg først....og en av de matchet jeg tilbake. SYns han var kjekk og bra tekst på profilen. Så fikk jeg en melding av han " deg har jeg sett før"....og jeg kunne ikke huske å ha sett han..haha.....hvor han svarte at vi jobber på samme sted😂 Det viser seg at han jobber på et av kontorene nede, et sted jeg stort sett aldri er, men jeg går forbi kontoret hans hver gang jeg henter posten min, men aldri egentlig kikket inn dit. Så ble en smule klein start..hehe Uansett, vi har snakket sammen på snap og messenger hver dag siden vi matchet....2 dager siden....og har egentlig avtalt at vi skal ha en date neste fredag, og at vi tar det under radaren i første omgang. Dvs ingen på jobb vet om dette, og vi vil utforske i fred og ro. MEN, er det lurt å date en kollega?? Sier seg selv at vi ikke jobber sammen i den forstand siden jeg ikke husket han, men jeg sitter i administrasjon og ikke han, så det er ingen arbeidsoppgaver vi har felles og han har en annen leder enn meg. Jeg sitter på en måte over hans leder igjen. Vi hverken snakker sammen eller har lunsj sammen i løpet av en dag. Er dette dumt, eller bør vi teste ut om det er noe? Anonymkode: 7a752...bbd
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #2 Skrevet 23. august 2018 Ta det fra en som nå befinner seg på avslutningen av et sånt forhold: spar deg lidelsen. Verden er større enn kontoret. Anonymkode: 01d65...f0c
Miklo Velka Skrevet 23. august 2018 #3 Skrevet 23. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ta det fra en som nå befinner seg på avslutningen av et sånt forhold: spar deg lidelsen. Verden er større enn kontoret. Selv om det ikke funket for deg så betyr ikke det at det ikke kan funke for andre. Jeg kjenner mange som har datet folk på sin egen arbeidsplass. Noen har naturligvis endt dårlig, men de fleste har faktisk endt bra, eller ikke endt enda i det hele tatt. 5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #4 Skrevet 23. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ta det fra en som nå befinner seg på avslutningen av et sånt forhold: spar deg lidelsen. Verden er større enn kontoret. Anonymkode: 01d65...f0c Jeg tenker at hvis det ikke blir noe av eller evt blir et forhold etterhvert som tar slutt, så ses vi så og si ikke i det hele tatt i løpet av en dag.......Jeg har jobbet der i 6 mnd uten å vite hvem han var, sier vel sitt. Anonymkode: 7a752...bbd 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #5 Skrevet 23. august 2018 Jeg synes det er så vanskelig å finne noen det klaffer med, så jeg ville aldri latt noe sånt stoppe meg. Men det er jo noen damer som liker mange menn, og da er det ingen grunn til å velge kollegaen. Anonymkode: 1dec4...64a 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #6 Skrevet 23. august 2018 Men er du i en stilling høyere opp enn sjefen hans? Da er det jo ganske stor forskjell på dere... Anonymkode: 1dec4...64a
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #7 Skrevet 23. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er så vanskelig å finne noen det klaffer med, så jeg ville aldri latt noe sånt stoppe meg. Men det er jo noen damer som liker mange menn, og da er det ingen grunn til å velge kollegaen. Anonymkode: 1dec4...64a Jeg er veldig kresen på hvem jeg vil date, men han her fikk jeg match med på siste dagen min med gold medlemskap. Nesten som jeg tok det som et tegn fra ovenfra, selv om jeg ikke er troende. Etter 3 måneder på Tinder, har jeg vært på date med kun EN mann og det klaffet ikke. Er vel redd de på jobb skal finne ut av det, for vi ønsker å prøve oss under radaren.....redd det kan bli kleint på sikt, men han er en kjekk og ganske stille mann, men morsom når vi snakker sammen da. Hadde han ikke vært min kollega, så hadde jeg ikke tvilt på at jeg ville datet han. Anonymkode: 7a752...bbd
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #8 Skrevet 23. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men er du i en stilling høyere opp enn sjefen hans? Da er det jo ganske stor forskjell på dere... Anonymkode: 1dec4...64a Jeg er i HR, vi fungerer som stabs- og støttefunksjon, eneste personen over oss er Direktøren. Vi er ikke direkte over noen men ingen av lederne er over oss, om det ble logisk Anonymkode: 7a752...bbd
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #9 Skrevet 24. august 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i HR, vi fungerer som stabs- og støttefunksjon, eneste personen over oss er Direktøren. Vi er ikke direkte over noen men ingen av lederne er over oss, om det ble logisk Anonymkode: 7a752...bbd Mendet betyr jo ikke at du er høyere oppe i hierarkiet enn ham. Hvis du trodde det. Anonymkode: a6dc8...d68
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #10 Skrevet 24. august 2018 Don't shit where you sleep, er mitt tips. Anonymkode: bce35...b88 1
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #11 Skrevet 24. august 2018 Helt klart innafor. Ta det litt rolig, så går det bra. Anonymkode: 15ed2...5a8
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #12 Skrevet 24. august 2018 Tre spørsmål som kan hjelpe deg videre: * har du lett for å falle for andre? * har du lett for å få god kjemi med det annet kjønn? * tror du at du lett kan få en annen jobb, dersom du skulle behøve det i fremtiden (har du referansepersoner som er gode, og bred/lang nok erfaring og utdannelse?) Hva du svarer på disse spørsmålene, burde være avgjørende for utfallet. Anonymkode: 7cade...bbd
Gjest Dævendøtte Skrevet 24. august 2018 #13 Skrevet 24. august 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Ta det fra en som nå befinner seg på avslutningen av et sånt forhold: spar deg lidelsen. Verden er større enn kontoret. Anonymkode: 01d65...f0c Vel, jeg fikk nytelse av min kollega, ikke lidelse. Så det kan gå begge veier.
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #14 Skrevet 24. august 2018 Jeg har datet naboen min og det gikk helt fint da det ikke ble noe mer mellom oss. Kjør på sier jeg bare Anonymkode: d0a38...ac7
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #15 Skrevet 24. august 2018 Synes du skal gå for det! Min søster ble forelsket i kollegaen sin og de har nå hus og flere barn sammen og skal gifte seg snart Anonymkode: b993a...8ec 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #16 Skrevet 8. september 2018 Hvordan har det gått så langt, TS? Anonymkode: cee7e...57c
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #17 Skrevet 8. september 2018 Jobben er jo en helt normal arena for å finne en livsledsager! Møt han og ta det derfra. Dere er jo voksne mennesker, så blir det ikke dere så tåler dere vel det også? Anonymkode: 8127e...5d9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #18 Skrevet 8. september 2018 Jeg valgte å ikke gjøre det, jeg føler det for kleint. Hilsen TS Anonymkode: 7a752...bbd
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #19 Skrevet 8. september 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg valgte å ikke gjøre det, jeg føler det for kleint. Hilsen TS Anonymkode: 7a752...bbd Helt greit det og da! Det vil være enklere å finne en date et annet sted. Men det er så mange som finner hverandre på jobb, og det blir ikke kleint hvis man oppfører seg som voksne mennesker. Anonymkode: 8127e...5d9 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2018 #20 Skrevet 8. september 2018 Søsteren min er sammen med sjefen. De møttes via jobbet,og det gårveldig fint på fjortende året Så, heia du. Anonymkode: be37d...ec2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå