Gå til innhold

Strikkemekka og kundeservice


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Bestilte noe garn hos strikkemekka.no for ikke så altfor lenge siden. De opplyser på nettsidene sine at de vanligvis sender bestillinger innen 24 t på virkedager, men at det av og til kan ta litt lengre tid ifbm salg etc. Greit nok, alle skjønner at arbeidsmengden plutselig kan bli litt stor!

Da jeg ikke hørte fra dem på flere virkedager, prøvde jeg å få kontakt med dem per e-post og via chatten. På chatten var det ingen som svarte selv om jeg satt over en halvtime som første i køen og kan heller ikke se at de har svart på eposten. Leser nå at de har noen misfornøyde kunder mtp levering.

Pleier sjelden å bestille fra nettbutikker uten å ha gjort research på forhånd og de kan jo ha vært uheldige bare med meg nå. Men er det ikke rart at de ikke svarer på chatten når det er opplyst at kundeservice er åpen? Kommer nok til å gå til min kjære lokale garnbutikk heretter ...

Anonymkode: 0777c...ee9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser flere klager på kundeservicen der. Heldigvis bestilte jeg med faktura, så hvis de aldri sender garnet eller noe annet skulle oppstå så har jeg hvertfall ikke tapt penger. Bestilte på tirsdag, å i mailen står det at de sender ny Mail når postbud har hentet pakken, har ikke fått Mail enda. Men gidder ikke stresse før neste uke tenker jeg. Har lest om de som ikke har hørt noe før det har gått en uke fordi de plutselig har vært tomme for garn. 

Anonymkode: 0e9cf...8b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Bestilte noe garn hos strikkemekka.no for ikke så altfor lenge siden. De opplyser på nettsidene sine at de vanligvis sender bestillinger innen 24 t på virkedager, men at det av og til kan ta litt lengre tid ifbm salg etc. Greit nok, alle skjønner at arbeidsmengden plutselig kan bli litt stor!

Da jeg ikke hørte fra dem på flere virkedager, prøvde jeg å få kontakt med dem per e-post og via chatten. På chatten var det ingen som svarte selv om jeg satt over en halvtime som første i køen og kan heller ikke se at de har svart på eposten. Leser nå at de har noen misfornøyde kunder mtp levering.

Pleier sjelden å bestille fra nettbutikker uten å ha gjort research på forhånd og de kan jo ha vært uheldige bare med meg nå. Men er det ikke rart at de ikke svarer på chatten når det er opplyst at kundeservice er åpen? Kommer nok til å gå til min kjære lokale garnbutikk heretter ...

Anonymkode: 0777c...ee9

Jeg har bestilt mye fra strikkemekka.no alltid vært fornøyd med alt. 

Kan det være store kampanjer som de har hatt og ny kampanje de har nå i tillegg til at det du bestilte ikke er på lager? Fordi jeg har hørt om flere som ikke får varene før etter x antall virkedager og at kundeservice beklager at varene ikke er på lager. 

Kan du ikke gå inn og se på tingene du bestilte om det står utsolgt på dem nå? 

Anonymkode: cd5fa...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt flere klage på dem, og det er nesten alltid noen negative tilbakemeldinger i reklamen de kjører på Facebook (kommentarfelt). Tør derfor ikke bestille derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Springfjær

Bestilte to garnpakker på tirsdag, fikk Mail nå istad om at de er sendt, er flere som syns de er fine å handle fra. Men er mye negativt om kundeservicen dems har jeg sett 😶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.8.2018 den 11.35, Cocosa skrev:

Har hørt flere klage på dem, og det er nesten alltid noen negative tilbakemeldinger i reklamen de kjører på Facebook (kommentarfelt). Tør derfor ikke bestille derfra.

Jeg tenker her som på legelisten.no Der står det utrolig mye neativt, men jeg har til dags dato ikke opplevd å finne en lege som jeg har møtt og som samsvarer med den negative omtalen jeg har funnetmpå legelisten. 

En annen ting, det er langt enklere å skrive eller snakke negativt om noe, enn det er å skrive elelr si noe positivt om noe eller noen. Det positive glemmer vi ofte. 

Jeg har bestilt fra strikkemekka og bare vært fornøyd. Før jul 2017 bestilte jeg få dager før julaften. Jeg tenkte at det ville ikke komme noe garn før etetr jul, men dagen etter bestilling fikk jeg hentemelding, først på førstebestilling og neste dag på etterbestillingen jeg hadde gjort på ettermiddagen. Jeg bestiller hovedsaklig når de har fri frakt og eller når det er det er ned mot 50 % på garnet. Aldri opplevd problemer, bank i bordet. 

Anonymkode: cd5fa...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bestilt fra strikkemekka en gang, og aldri igjen. Tok en evighet før jeg fikk garnet, og når det endelig kom var det ulik innfarging på nøstene og flere manglet. Ingen respons fra kundeservice selv etter flere henvendelser. Ser de har fjernet muligheten for tilbakemeldinger på Facebook, bare det sier sitt tenker jeg. 

Anonymkode: 316b9...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte for over en uke siden, fikk mail om at det var feil på siden og at det var tomt for garnet jeg hadde bestilt. Så måtte vente på ny levering som kommer til uken igjen før de kan sende meg det jeg allerede har betalt.

Anonymkode: 16ebc...bd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.8.2018 den 16.45, AnonymBruker skrev:

Ser flere klager på kundeservicen der. Heldigvis bestilte jeg med faktura, så hvis de aldri sender garnet eller noe annet skulle oppstå så har jeg hvertfall ikke tapt penger. Bestilte på tirsdag, å i mailen står det at de sender ny Mail når postbud har hentet pakken, har ikke fått Mail enda. Men gidder ikke stresse før neste uke tenker jeg. Har lest om de som ikke har hørt noe før det har gått en uke fordi de plutselig har vært tomme for garn. 

Anonymkode: 0e9cf...8b1

Om du bestiller med faktura har du ingen slik garant. 

Bestiller du med kredittkort derimot, så har du sikkerhet i kortet dersom du ikke får varene eller det er noe feil med varer kjøpt med kort der butikken ikke er villing til å ordne opp. 

På 27.8.2018 den 12.52, AnonymBruker skrev:

Har bestilt fra strikkemekka en gang, og aldri igjen. Tok en evighet før jeg fikk garnet, og når det endelig kom var det ulik innfarging på nøstene og flere manglet. Ingen respons fra kundeservice selv etter flere henvendelser. Ser de har fjernet muligheten for tilbakemeldinger på Facebook, bare det sier sitt tenker jeg. 

Anonymkode: 316b9...999

Dette har du skrevet flere steder her inne, og er ikke representativt for folk flest som bestiller for strikkemekka. I tillegg er det en erfaring. 

Jeg la inn en bestilling i går kveld, men angret etterpå. Prøvde å ringe dem i morges, fikk ikke svar. Gikk på chat, og fikk kanselert bestillingen for så å legge inn riktig anatall nøster i en ny bestilling, også den med gratis frakt. 

Varene ble sendt fra Sandnes klokken 11.08 og skal være fremme hos meg i morgen. Jeg har sikkert bestilt 25 - 30 ganger fra strikkemekka.no, uten ett eneste problem, enten jeg bestiller 2 nøster med gratis frakt eller bestiller store pakker med god garnrabatt og med frakt. 

Anonymkode: cd5fa...4cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...