AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #1 Skrevet 23. august 2018 Våknet i natt av noen helt sinnsyke magesmerter helt nederst i magen. Trodde først det var luftsmerter, men de gikk ikke over og det var så vondt at jeg lå og klynket og brakk meg og det kjentes ut som jeg skulle besvime. Det roet seg etter ca en halvtime, 40 minutt og jeg klarte å sovne igjen. Føler meg fortsatt øm. Hadde ingen blødning fra skjeden, men likevel lurer jeg på om dette kan ha med hormonspiralen å gjøre. Har hatt den i ca 7 mnd. Har alltid kunne kjenne trådene, selv om de er veldig korte og nesten tagger. Men nå kan jeg ikke kjenne dem! Kan spiralen perforere livmorveggen etter så lang tid og uten blødning? Anonymkode: bf027...c6b
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #2 Skrevet 23. august 2018 Ja det kan den. Kontakt lege! Anonymkode: 09d6b...7b9
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #3 Skrevet 23. august 2018 Sikkert bare luftsmerter Anonymkode: acece...df1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #4 Skrevet 23. august 2018 Ts her. Har vært hos legen idag og hun fant heller ikke trådene. Gynekologisk undersøkelse var helt utrolig smertefullt. Henvist til sykehuset imorgen for å sjekke hva som har skjedd. Anonymkode: bf027...c6b
AnonymBruker Skrevet 24. august 2018 #5 Skrevet 24. august 2018 Oppdatering hvis noen søker på dette senere: jeg har bekkeninfeksjon. Spiralen må sannsynligvis opereres ut for gynekologen på sykehuset var ikke i nærheten av å finne trådene. Anonymkode: bf027...c6b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå