linky Skrevet 13. mars 2005 #1 Skrevet 13. mars 2005 jeg har kjøpt ei gjestebok til bryllupet, men trenger litt tips og ideer til hvordan den kan lages enda stiligere,fordi boka i seg selv er ikke så spennendes. den er kremhvit, og med hvite ark inni. lar dere gjestene skrive hilsner og slik rett i boka, eller har dere andre ideer? hva ellers kan man ha i i ei slik bok? tenkte kanskje å lime inn menykortet, notere ned det som vi fikk i gaver. hvordan er deres bok?
rutti Skrevet 13. mars 2005 #2 Skrevet 13. mars 2005 Vi skal bare ha hilsener fra gjestene i denne boka. Andre ting som bilder fra bryllupet, invitasjon, bordkort ol lager jeg etter bryllupet, .
Klips Skrevet 13. mars 2005 #3 Skrevet 13. mars 2005 Vi tok polaroidbilder av gjestene i det de kom, limte rett inn og fikk hilsenene skrevet under, veldig fornøyd med det. (Hadde sorte sider og gullpenn).
maki Skrevet 13. mars 2005 #4 Skrevet 13. mars 2005 Jeg skal kjøpe farga a4 ark å dele dem på mitten å ha dem inni en liten perm jeg skal pynte. Hver gjest/par får hver sin halve a4 side å skrive på. Når jeg har samlet alle bilder og sånt fra bryllupet skal jeg sette med ned med bryllupsalbumet å lime inn hilsnene vedsiden av bilde av gjesten/parret. Har kjøpt inn noen mønster sakser og sånt. Skal pynte med gitter, klistermerker og pressa blomster fra brudebuketten.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #5 Skrevet 13. mars 2005 Vi skal bare ha hilsener fra gjestene i denne boka. Andre ting som bilder fra bryllupet' date=' invitasjon, bordkort ol lager jeg etter bryllupet, .[/quote'] men hvor stor skal denne boka være? vet du det? tenker hvis du bare skal ha hilsener..trenger jo ikke ha ei bok med amnge sider da vel? har du kjøpt boka?
linky Skrevet 13. mars 2005 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2005 ops ikke inlogget. innlegget over var meg
Scaramouche Skrevet 13. mars 2005 #7 Skrevet 13. mars 2005 Jeg tror jeg skal kjøpe en fin bok i passende størrelse, og så skal jeg sette av plass til bilde på hver side, og når jeg da har fått fremkalt bildene etter bryllupet, så limer jeg inn rett bilde ved siden av rett hilsen. Og så pynter jeg litt Er usikker på om jeg skal lime inn meny og sånt i denne boken, eller i fotoalbumet.
rutti Skrevet 13. mars 2005 #8 Skrevet 13. mars 2005 den er på ca. femti sider den boka e har kjøpt:) svarte ark, skal ha sølkvtusj
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå