AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #1 Skrevet 22. august 2018 Hva demper den? Jeg har et tankekjør uten like... Sjalu, tenker, tenker, tenker... Overanalysere... Tenker og vrir... Prøver å finne ut av om mannen er utro, tror han er utro... Tenker på alt mulig annet også, HELE tiden... Føles som om tankene mine spiser meg opp, og jeg blir så utrolig urolig og stresset av dette. Kan Zoloft hjelpe meg å roe ned, slutte å tenke så mye? Eller demper den bare melankoli? Noen med erfaring? Anonymkode: 58d8c...b7b
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #2 Skrevet 22. august 2018 Tenker det hjelper mer å ta en god prat med mannen din i første omgang Anonymkode: a9a24...e4b
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #3 Skrevet 22. august 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker det hjelper mer å ta en god prat med mannen din i første omgang Anonymkode: a9a24...e4b Den praten er tatt tusen ganger. Jeg har fått foreskrevet disse for depresjon, men lurer på om det vil virke på alt annet. Noen som har erfaring? Anonymkode: 58d8c...b7b
Krystallglass Skrevet 22. august 2018 #4 Skrevet 22. august 2018 Nei, den vil ikke hjelpe deg å fjerne tankekjøret/ besettelsen. Der trenger du hjelp, samtaleterapi i første omgang.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #5 Skrevet 22. august 2018 Akkurat nå, Krystallglass skrev: Nei, den vil ikke hjelpe deg å fjerne tankekjøret/ besettelsen. Der trenger du hjelp, samtaleterapi i første omgang. Var det jeg var redd for takk for svar. Anonymkode: 58d8c...b7b
Krystallglass Skrevet 22. august 2018 #6 Skrevet 22. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Var det jeg var redd for takk for svar. Anonymkode: 58d8c...b7b Når det er sagt da, så vet jeg hvor ødeleggende og hemmende disse tankene er. Så jeg håper du skaffer hjelp til å sortere disse og se de fra et rasjonelt ståsted. Det er i allefall ikke tanker du bør drive med alene. Når man først har begynt å surre i det tankekjøret der, så hjelper det ikke å bare ta seg en prat med mannen. Disse samtalene sklir bare ut i beskyldninger;p ødeleggende for deg, for han og forholdet. Ta tak i det, i morgen:-) det er hjelp der ute!
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #7 Skrevet 22. august 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva demper den? Jeg har et tankekjør uten like... Sjalu, tenker, tenker, tenker... Overanalysere... Tenker og vrir... Prøver å finne ut av om mannen er utro, tror han er utro... Tenker på alt mulig annet også, HELE tiden... Føles som om tankene mine spiser meg opp, og jeg blir så utrolig urolig og stresset av dette. Kan Zoloft hjelpe meg å roe ned, slutte å tenke så mye? Eller demper den bare melankoli? Noen med erfaring? Anonymkode: 58d8c...b7b Medisiner "demper deg", og er ikke noe du bør ty til med mindre alt annet er prøvd, flere ganger. Anonymkode: 91969...781 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #8 Skrevet 23. august 2018 Jeg har hatt god effekt på angst av Zoloft. For meg går angst/tankekjør hånd i hånd, så tankekjøret blir noe redusert også. Det kan ta en stund før man kjenner effekt av disse da, man kan også bli litt verre før man blir bedre. Anonymkode: 17e0b...401
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #9 Skrevet 23. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt god effekt på angst av Zoloft. For meg går angst/tankekjør hånd i hånd, så tankekjøret blir noe redusert også. Det kan ta en stund før man kjenner effekt av disse da, man kan også bli litt verre før man blir bedre. Anonymkode: 17e0b...401 Takk. Det var det jeg håpet på. At de skulle dempe alt litt. Noen skrev over her at det "demper meg" men det ee helt ok... Jeg trenger å bli dempet. For meg føles uroen, sjalusien, tankespinnet som angst... Som ble til depresjon. Noe jeg ikke klarer å flykte fra... Og det vokser hver dag. så om ikke zoloft demper, hadde jeg ikke villet ta det. Anonymkode: 58d8c...b7b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå