AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #1 Skrevet 22. august 2018 Dette er en jente fra jobben min, vi har kjent hverandre i 2 år. Vi har god relasjon og det med interesse føler jeg er på plass. Vi har gått ut sammen før liksom, fra jobb til der hun bor osv. Men aldri gått ut sånn planlagt. Jeg vet at hun var sammen med noen og at hun slå opp, fordi de ikke passet sammen.Hun jobber natt og jeg jobber dag, så det er ikke mulig for meg å treffe henne ofte, bare annen hver helg, foretrekker å spørre face2face, men må gjør det på chatt nå. Jeg tenker å be henne ut offisielt nå, for å bli bedre kjent med henne. Hvordan gjør jeg det og hva skal vi finne på? Hun er latiner. Kom gjerne med tips Anonymkode: 1ab75...ef5
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #3 Skrevet 23. august 2018 "Hei, hvordan går det? Synes du er flott, hva med en date?" Har du noen hobbier? Ta henne med på feks klatring og is eller bare noe så enkelt som noen drinker/øl/vin. Gå i en hotellbar, der er det færre folk og rolig, avslappet stemning i motsetning til et utested. Anonymkode: db67a...0d8
exictence Skrevet 23. august 2018 #4 Skrevet 23. august 2018 Hei ....... Hadde vært hyggelig å invitere deg på middag der....... kl..........? Gleder meg. Klem ..... Hei ......... Koselig om du kommer på middag til meg ......kl.......... Det er alltid så hyggelig/kjekt å vær sammen med deg. Hadde gledet meg å se deg. Klem ......
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #5 Skrevet 23. august 2018 Skift jobb først! Jeg sier bare #Metoo. Og det kan også finnes arbeidsreglement på arbeidsplassen som forbyr forhold mellom ansatte, så selv om dere skulle finne tonen - så risikerer dere jobben Anonymkode: 0ca49...a53
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #6 Skrevet 23. august 2018 Hva har det at hun er latiner med saken å gjøre? Anonymkode: 4ccf3...15f
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #7 Skrevet 23. august 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva har det at hun er latiner med saken å gjøre? Anonymkode: 4ccf3...15f At folk gjerne har erfaringer der latinaer har oppført seg annerledes på generelt grunnlag enn feks nordmenn? Hva har dette spørsmålet med saken å gjøre? Anonymkode: 36f4c...7d6
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #8 Skrevet 23. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skift jobb først! Jeg sier bare #Metoo. Dette har da ingenting med metoo å gjøre! Damer må da takle å bli invitert ut, selv om de jobber sammen. En invitasjon er da ikke trakassering. Sier hun nei så må hun bare håndtere å være flau en stund. En kan ikke forvente at andre alltid kommer til å oppføre seg akkurat som du vil. Anonymkode: 86918...dcb 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #9 Skrevet 23. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette har da ingenting med metoo å gjøre! Damer må da takle å bli invitert ut, selv om de jobber sammen. En invitasjon er da ikke trakassering. Sier hun nei så må hun bare håndtere å være flau en stund. En kan ikke forvente at andre alltid kommer til å oppføre seg akkurat som du vil. Anonymkode: 86918...dcb Hvorfor skal hun være flau om hun sier nei? Altså, syns ingen skal være flaue her, lov å spørre ut, men om hun sier nei så er det vel heller TS som kan føle seg flau en stund etter, enn hun som sier nei til daten. Håper det funker TS Bare husk å respektere et nei. Anonymkode: 9e6e4...807
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #10 Skrevet 23. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal hun være flau om hun sier nei? Siden en skrev om metoo, og da er det stort sett noen negative følelser involvert. Det mest negative med en invitasjon er vel å bli flau hvis hun sier nei. Og ja, jeg antar at begge blir flaue Anonymkode: 86918...dcb 1
Surikatta Skrevet 23. august 2018 #11 Skrevet 23. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Skift jobb først! Jeg sier bare #Metoo. Og det kan også finnes arbeidsreglement på arbeidsplassen som forbyr forhold mellom ansatte, så selv om dere skulle finne tonen - så risikerer dere jobben Anonymkode: 0ca49...a53
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #12 Skrevet 23. august 2018 Skal jeg spørre direkte eller finne ut foreksmp/ hva skal du x-dagen har du noe planer?/ Anonymkode: 1ab75...ef5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå