Gå til innhold

Skjedekatarr kur

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Startet igår kveld på første dose av Dalacin 100 mg. 

Hvis jeg hopper over denne dagen og i morgen før jeg fortsetter på neste tablett, vil det ha noe å si på effekten?

Anonymkode: a69fd...1b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor hoppe over? Skal ikke si for sikkert, men bakteriene kan blusse opp igjen. 

Skrevet
15 minutter siden, dillyduzit skrev:

Hvorfor hoppe over? Skal ikke si for sikkert, men bakteriene kan blusse opp igjen. 

Hemmelig, men noe med en gutt ;) åja, visste jeg ikke!

• Liker 1
Skrevet

Ja, det kan gjøre noe med effekten. Ikke lurt.

Hvordan har antibiotika noe med en gutt å gjøre egentlig?

Anonymkode: 84567...131

• Liker 1
Skrevet

Hvis du tenker å ha sex med denne gutten, og det er grunnen til at du vil hoppe over en dag, så hjelper det deg svært lite. Tablettene vlir ikke helt oppløst, og han vil derfor få tablett rester på penis, og du rundt om kring. 

Fullfør kuren din, så slipper du mer plager og du slipper å bli resident. 

Anonymkode: c4748...ad5

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Startet igår kveld på første dose av Dalacin 100 mg. 

Hvis jeg hopper over denne dagen og i morgen før jeg fortsetter på neste tablett, vil det ha noe å si på effekten?

Det må du for guds skyld ikke gjøre. Dalacin er et bredspektret antibiotikum. Tar du en tablett når og neste flere timer senere enn du skal, så er faren stor for at du ikke får bakteriene bort. I tillegg er det da vanskelig å finne andre typer antibiotika å behandle deg med. 

Antibiotika skal alltid taes slik legen har gitt beskjed om. Om du har fått beskjed to ganger for dagen så skal det gå 12 timer mellom hver tablett. Få medisinen i deg som foreskrevet av legen du fikk medisinen av.

Anonymkode: 91d21...e25

• Liker 2
Skrevet
5 timer siden, dillyduzit skrev:

De blusser ikke opp men blir resistente mot den typen antibiotika. 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hemmelig, men noe med en gutt ;) åja, visste jeg ikke!

Du har ikke sex med en gutt når du har skjedeinfeksjon og har fått Dalacin. Det er straffbart å smitte noen med seksuelt overførbare sykdommer som du vet du har. 

• Liker 4
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

De blusser ikke opp men blir resistente mot den typen antibiotika. 

Du har ikke sex med en gutt når du har skjedeinfeksjon og har fått Dalacin. Det er straffbart å smitte noen med seksuelt overførbare sykdommer som du vet du har. 

Lol, skjedekatarr er ikke kjønnssykdom. 

Skrevet

Å ha sex når du har BV er ikke lurt, lukter vondt gjør det også. Ta nå ferdig kuren og ha sex etterpå. 

Anonymkode: 84567...131

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lol, skjedekatarr er ikke kjønnssykdom. 

Det har jeg heller ikke påstått. En seksuelt overførbar sykdom er noe annet enn en kjønnssykdom. Lær deg vanlig terminilogi, før du retter på andre. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg heller ikke påstått. En seksuelt overførbar sykdom er noe annet enn en kjønnssykdom. Lær deg vanlig terminilogi, før du retter på andre. 

Ok frøken blidfis, det er ikke smittsomt . 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...