Gå til innhold

Fortell om dine beste dater!


Fremhevede innlegg

Skrevet

Siden det finnes en annen tråd her inne «fortell om dine verste dater», tenkte jeg å lage denne hvor dere kan fortelle om den beste daten du har vært på!:) Koselig å høre ❤️ Tenker på første date, ikke generelle dater med en du er sammen med allerede!

Anonymkode: 9a9e5...79b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er faktisk et av mine fineste minner selv om ikke er sammen mer. 

Møtte en fyr på nettet og vi chattet i mange uker før han ba meg på besøk. Jeg tok tog fra øst til vest, og han stod og ventet. Vi dro hjem til ham, stemninga var sjenert, men det gikk bra og han var søt og god. På kvelden kommer faren hans på tunet og de bytter bil, fyren henter masse soveposer, en madrass, puter og dyner, lager i stand kakao og hentet frem boller han laget før jeg kom. Alt dette la han på lasteplanet til farens pickup og vi kjørte opp i høyden i fjellet. Hele natten lå vi gode og varme og kikket på stjernene. Jeg hadde i forkant fortalt ham at jeg elsket å sitte og se etter stjerneskudd og han hadde fått ideen fra nettet. Virkelig den mest omtenksomme første daten noensinne. Er 14 år siden og ingen har toppet det enda. 

Anonymkode: 8ac88...8c8

  • Liker 15
Skrevet

Vi matchet på Tinder og hadde begge hunder, så vi bestemte oss for å gå tur med hundene på første date. Det var høst, vi gikk tur på en strand og fikk tilfeldigvis med en nydelig solnedgang. Hundene fant tonen og lekte greit og vi hadde en del å prate om. Da vi kom tilbake til bilen hadde han med termos med kakao og boller som vi drakk og spiste. Skikkelig koselig! Ble med en date til før begge fant ut at hund var det eneste vi hadde å prate om da :P 

 

  • Liker 6
Skrevet

Jeg var på en fantastisk date en gang. Møtte en dame på nettet rimelig rett etter et veldig langt og vondt forhold. Vi avtalte å møte hverandre ved en cafe i byen. Der satt vi og ble litt kjent mens det styrtregnet utenfor. Det var veldig fuktig og varmt ute, tidlig på høsten. Etterpå gikk vi tur ut i duskregnet som fulgte under samme paraply. Vi gikk inn i rare butikker, kjøpte rare små matvarer vi smakte på, og fant en konsert i en bakgate. Det var veldig fin stemning. Det ble ikke oss til slutt fordi vi nok var litt forskjellige. Hun er en god venn idag. Jeg ser tilbake på den daten med et smil. Jeg trengte den gode opplevelsen mer enn noe annet. 

Anonymkode: a0e9d...a3e

  • Liker 3
Skrevet

1. Han var frisør, og jeg trengte en klipp. Spurte hvor mye han tok, men fikk den gratis. Stylet gjorde han også. Vi møttes senere på kvelden for litt mat og en jazzkonsert. På veien hjem, så tok han hånden min og vi gikk hånd-i-hånd.

2. Var ute og spiste mens favorittlaget hans spilte kamp. 

 

Anonymkode: ba497...5dd

  • Liker 1
Skrevet

Hadde min beste date nå på fredag som var, faktisk. Møtte henne på et nettsted av den mer lugubre sorten. Planen var bare at vi skulle bli bedre kjent, men det endte med hard, ubeskyttet analsex i nesten to timer, hvor hun saug meg rein imellom slagene, og til slutt tok satsen rett ned i halsen deepthroat style. Skal definitivt treffe henne igjen, ja.

Anonymkode: da338...f1f

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde min beste date nå på fredag som var, faktisk. Møtte henne på et nettsted av den mer lugubre sorten. Planen var bare at vi skulle bli bedre kjent, men det endte med hard, ubeskyttet analsex i nesten to timer, hvor hun saug meg rein imellom slagene, og til slutt tok satsen rett ned i halsen deepthroat style. Skal definitivt treffe henne igjen, ja.

Anonymkode: da338...f1f

Yuck. 

  • Liker 12
Skrevet
1 minutt siden, Arcturus said:

Yuck. 

Ikke av den romantiske sorten?

Anonymkode: da338...f1f

  • Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ikke av den romantiske sorten?

Anonymkode: da338...f1f

😂

You had me at "saug".

  • Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Fortell om dine beste dater!

Venter fortsatt på at noen skal si ja til å bli med på min første date, så får muligens komme tilbake til denne tråden, om KG fortsatt eksisterer når den tid kommer, når kamaler flyr, Norge har blitt verdenspoliti, Norge har vunnet VM i fotball for herrer, og jeg har vært på min første date.

M/41

Anonymkode: 1c0a7...0af

  • Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Hadde min beste date nå på fredag som var, faktisk. Møtte henne på et nettsted av den mer lugubre sorten. Planen var bare at vi skulle bli bedre kjent, men det endte med hard, ubeskyttet analsex i nesten to timer, hvor hun saug meg rein imellom slagene, og til slutt tok satsen rett ned i halsen deepthroat style. Skal definitivt treffe henne igjen, ja.

Anonymkode: da338...f1f

Du bare måtte ødelegge for kvinnene her inne?

Kjipt gjort :sulosi:

  • Liker 1
Skrevet

Må velge en ja... har hatt flere fine. Ingen eller ihvertfall få har vart men 😄  gode minner er det jo! 

Ok. Traff en som drev et utested, og det var det Ikke romantiske 🙂 men så.. når alt var lukket og stengt, så var vi alene i lokalet, og han spilte mine favorittsanger, og der danset vi og hadde det veldig ok til morgenen. Han kalte det lukket selskap 🙂 ikke noe sex. 

På vei hjem gjennom stille bygater gikk han baklengs mens vi pratet. Jeg skulle si fra om han var i ferd med å gå på noe. Det er tillit sa han 😄 det var gøy, og det var koselig. Fremdeles ikke noe sex heller. Og ingen var skuffet av oss.

Vi datet noen måneder. Helt til han fant ut at han nok ikke hadde kommet over eksen. Det skjønner jeg godt, for hun var noe av det vakreste og mest sjarmerende jeg har møtt. Nesten så jeg ble forelsket selv  😄

Vi er gode venner alle tre den dag i dag. 

  • Liker 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Venter fortsatt på at noen skal si ja til å bli med på min første date, så får muligens komme tilbake til denne tråden, om KG fortsatt eksisterer når den tid kommer, når kamaler flyr, Norge har blitt verdenspoliti, Norge har vunnet VM i fotball for herrer, og jeg har vært på min første date.

M/41

Anonymkode: 1c0a7...0af

Nå fikk jeg lyst til å be deg på en date. Ta bobil og kjøre til Trysil hvor vi kunne tent bål og fisket. Fint vet du, i høstværet. 

Men men. Jeg håper det blir din tur i høst. Lykke til.

  • Liker 2
Skrevet

Da jeg var en og tyve fikk jeg med drømmedama på date. Det var en jente på universitet jeg hadde vært fascinert av i over et år, og jeg kunne knapt tro det selv da hun takket ja til å gå ut med meg. Jeg var allerede smellforelska og visste omtrent ikke hvor jeg skulle gjøre av meg. 

Daten ble en ganske uformell og spontan greie. Vi dro på en fest og delte en flaske hvitvin og satt på gulvet på verandaen og snakket sammen, og så dro vi og spiste hamburgere på en parkbenk like i nærheten. Der hun satt og prøvde å få has på en den (for henne) overdimensjonerte burgeren i lyset fra gatelyktene over oss var hun nok den aller søteste jeg noengang hadde sett. Senere fulgte jeg henne hjem og hvisket høflig takk for i kveld så ikke foreldrene hennes skulle høre meg.

Det var ganske så uskyldige greier. Og det selv om det ble flere dater ble vi aldri et par, og det hele endte ganske smertefullt for min del. Men den kvelden der kunne jeg godt gjenopplevd mange ganger. Jeg var jo 21 og på date med en jente jeg syntes var helt fantastisk, og vi hadde det ordentlig trivelig sammen - og det gikk egentlig ganske bra.

Jeg har sjelden hatt det finere. :)

 

 

 

  • Liker 3
Skrevet

Ingen, et mareritt hver gang 😅

Anonymkode: d50ee...678

Skrevet (endret)

Aldri vært på date :( får vel komme å oppdatere når/om det skjer 😅

Endret av Elán
Gjest Overrasket
Skrevet

"Before sunrise" 
Det er alt jeg har å si om saken.

Skrevet
2 hours ago, SoWhat? said:

Nå fikk jeg lyst til å be deg på en date. Ta bobil og kjøre til Trysil hvor vi kunne tent bål og fisket. Fint vet du, i høstværet. 

Høres flott ut, selv om jeg foretrekker min egen bakgård, her i de andalusiske alpene. Kan kjøre bobil, tenne bål og fiske her også. 😉

2 hours ago, SoWhat? said:

Men men. Jeg håper det blir din tur i høst. Lykke til.

Takk! 😁

Anonymkode: 1c0a7...0af

  • Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres flott ut, selv om jeg foretrekker min egen bakgård, her i de andalusiske alpene. Kan kjøre bobil, tenne bål og fiske her også. 😉

Takk! 😁

Anonymkode: 1c0a7...0af

Den er grei 😄 ser bra ut! 

  • 3 måneder senere...
Skrevet

Bump!

(Skal på date i helgen og har fått helt hetta etter å ha lest altfor mye i i tråden "verste date".. folk som virker oppegående på nett osv, men som er helt på tur i virkeligheten.. jeg trenger litt håp her!😂)

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...