Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2005 #1 Del Skrevet 13. mars 2005 Noen store snøfiller faller fra den sorte nattehimmel Jeg lurer på om du er der oppe og om du ser meg her nede Ville livet vært anneledes om du fremdelse var her? Du som har vært borte i flere år før jeg så dagens lys Ville uvennskapet eksistert eller ville de sinte stemmene og kranglene forsvinne? Om du ikke var borte vil jeg da ha vært her jeg er? Ville du sett hva som skjedde og ville du ha hjolpet meg før det var for sent? Eller ville ting vært som det er ville dagene gått som de har gått? ville jeg har grått de tårene jeg har grått? Jeg ble aldri kjennt med deg, og jeg vet ikke om det er det jeg savner Eller om det bare er deg jeg bruker til å henge alle min spørsmål på Men om du sitter der oppe i den sorte nattehimmlen, kjære morfar vil du spørre Gud om han husker meg? ~skrevet av Becca 13.3.05~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hel Skrevet 13. mars 2005 #2 Del Skrevet 13. mars 2005 Vakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 13. mars 2005 #3 Del Skrevet 13. mars 2005 Nydelig dikt, becca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2005 #4 Del Skrevet 13. mars 2005 Veldig fint dikt kona mi! Stå på og skriv mer stor klem Gubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MunichMachine Skrevet 24. mars 2005 #5 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg vil bare si at dette var et meget vakkert dikt. En god klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå