AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #1 Skrevet 21. august 2018 Hei. Tenker å bli logistikkoperatør med fagbrev. Hvilke jobber finnes der ute? Ønsker virkelig ikke å kjøre truck på et lager.... Jeg er god på logistikk, men tror kanskje jeg hadde kjedet meg ihjel på et lager...Jobb er jobb og glad jeg kommer til å få jobb med ok lønn i det hele tatt, som ikke tar all energien, men har jo mine bekymringer.. Flaut å poste dette.. Anonymkode: 75647...bef
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #2 Skrevet 21. august 2018 Kan jo hende jeg synes det er gøy å kjøre truck på et lager, men tenker på ulempene også.. Anonymkode: 75647...bef
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #3 Skrevet 21. august 2018 Logistikk er jo et skikkelig "potet"-fag. De fleste bedrifter har jo en form for logistikk, enten i form av flyt av varer, informasjon eller tjenester. Logistikk er mye mer enn å jobbe på lager, du kan feks bli befrakter og frakte gods eller koordinere personal og arbeidsutstyr etc. Befraktning er ofte en relativt stressende jobb da. Det er ikke så lett å planlegge neste arbeidsdag.. Har selv en bachelorgrad i logistikk, og så tidligere at det lå masse stillingsutlysninger ute på finn. Anonymkode: cb30a...66e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå