AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #1 Skrevet 21. august 2018 Har nettopp skaffet meg Huawei W2 smartklokke! Er fornøyd så langt. Har tvilling simkort i den. Er det andre som har smartklokke eller Huawei w2 smartklokken??🙂 Anonymkode: c2262...e74
Sportsbabe Skrevet 22. august 2018 #2 Skrevet 22. august 2018 Jeg har sånn epleklokke, hvor det er sånn eple på baksiden hvor noen har tatt en bit av eplet.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #3 Skrevet 22. august 2018 Regnes fitbit charge 2 som smartklokke? Den er nå smart nok for mitt bruk, den holder styr på søvn, puls. Sier i fra når jeg får meldinger eller telfonen ringer Anonymkode: 704b8...4ca
Gjest Linaria Skrevet 22. august 2018 #4 Skrevet 22. august 2018 Jeg har fitbit versa. Er grei, liker at jeg får meldinger og mail på den, at jeg kan ha lydløs vekkerklokke som alltid vekker meg, at den teller skritt og pul og søvn. Litt usikker på kaloriene da. Jeg var fyllesyk her om dagen, så hadde skikkelig høy puls, og fikk bare "gratulerer, du har brent 2300 kalorier" selv om jeg hadde ligget i senga hele dagen.
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #5 Skrevet 22. august 2018 11 timer siden, Linaria skrev: Jeg har fitbit versa. Er grei, liker at jeg får meldinger og mail på den, at jeg kan ha lydløs vekkerklokke som alltid vekker meg, at den teller skritt og pul og søvn. Litt usikker på kaloriene da. Jeg var fyllesyk her om dagen, så hadde skikkelig høy puls, og fikk bare "gratulerer, du har brent 2300 kalorier" selv om jeg hadde ligget i senga hele dagen. Haha, jeg stoler ikke helt på puls, å skritttelleren. Plutselig teller de jo skritt om du reiser deg opp av sofan. Anonymkode: c2262...e74
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå