Gå til innhold

Forståelig at han ikke svarte noe mer? Hvordan slutte å føle meg som en idiot med en gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Filmet du dette selv? Det virker litt rart kanskje og sende det.. Prøvde du og få en slags sjalu reaksjon av han? Eller type, se det er andre som vil ha meg også = du bør føle deg heldig..

Anonymkode: 1d343...f7b

Ja (fra overvåkingskameraet), men hensikten var ikke å gjøre ham sjalu. På klippet ser man egentlig at han bare tar meg under haka før jeg dytter han vekk. Poenget var at han og jeg tidligere har snakket om at det er "mye rart". 

Anonymkode: a5748...d87

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg matchet med en fyr på tinder for en stund siden. Ettersom det først ble sommerferie og jeg deretter har vært syk, har vi ennå ikke møttes, men forhåpentligvis får vi det til veldig snart. 

Vi har derimot tekstet en del, samt snappet. Og det er i disse tilfellene jeg føler meg så ekstremt idiot. Jeg er en person som gjerne kommer med en kommentar "for mye" enn en for lite. Normalt synes jeg det er helt greit at jeg er den som "har det siste ordet". Men med denne matchen (som jeg er skikkelig interessert i, det virker som vi har SYKT god kjemi), føler jeg meg som en idiot når jeg ikke får noe mer respons... Altså, det er jo ikke noe mer å si, men jeg føler meg da idiotisk fordi jeg heller ikke hadde behøvd å komme med den siste kommentaren. 

Konkret eksempel: 

Jeg sendte et videoklipp som viste at en kunde var fysisk med meg. 

Han svarte: "Folk er så flinke" 

Min respons: "Ja, jeg bøyer meg i hatten og tørker av meg støvet for evnen til å være gjennomført douche". 

... ikke noen kommentar. Ikke et "haha" en gang. Jeg vet at han var på jobb, men allikevel. 

Hva tenker dere? Forståelig at han ikke svarte noe mer? Behøver det bety at han synes jeg var teit? Kan han ha humret for seg selv uten at han skrev "haha"? 

Jeg er 24 år og mitt forrige forhold var veldig destruktivt. Derfor er jeg så usikker. Ønsker ikke utvise dette overfor ham. Bør jeg føle meg som en idiot? Evt. Hvordan la være å tenke at han synes jeg er idiot som kommer med en siste kommentar? 

Det er krevende å måte respondere på at du gjør så mye ut av måten du uttrykker deg på...særlig hvis det ikke er særlig interesting. Er det noe amazing så kan du godt si at du "tørker av meg støvet osv" men ellers så blir det bare krevende...men hvis det er der antennene dine er så får han enten orke det eller du får finne deg en som orker det :)

Personlig tror jeg ikke jeg hadde orket å være med ei som hadde tørket av seg støvet, tatt av hatten og bøyd seg hver gang maten var god liksom.  Spar det til anledningene det vil bety noe liksom...ikke overdrive. 

• Liker 1
Skrevet
43 minutter siden, Xcase33 skrev:

Det er krevende å måte respondere på at du gjør så mye ut av måten du uttrykker deg på...særlig hvis det ikke er særlig interesting. Er det noe amazing så kan du godt si at du "tørker av meg støvet osv" men ellers så blir det bare krevende...men hvis det er der antennene dine er så får han enten orke det eller du får finne deg en som orker det :)

Personlig tror jeg ikke jeg hadde orket å være med ei som hadde tørket av seg støvet, tatt av hatten og bøyd seg hver gang maten var god liksom.  Spar det til anledningene det vil bety noe liksom...ikke overdrive. 

... Litt usikker på om du forsto at jeg med min respons mente å være ironisk? Jeg synes i hvert fall det var noe krevende å lese det du skrev. 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

... Litt usikker på om du forsto at jeg med min respons mente å være ironisk? Jeg synes i hvert fall det var noe krevende å lese det du skrev. 

Samme om du mener det er ironisk eller ikke ..en gjør for mye ut av det in any case. Det var vitsen at du skulle synes det var krevende å lese det jeg skrev ...slitsomt å chatte slik hele dagen synes du ikke?

Skrevet
1 time siden, Xcase33 skrev:

Personlig hadde ikke jeg orker å være med en som avslutter to påfølgende setninger med liksom, liksom. 

Anonymkode: f5688...5d0

Skrevet
13 minutter siden, Xcase33 skrev:

Samme om du mener det er ironisk eller ikke ..en gjør for mye ut av det in any case. Det var vitsen at du skulle synes det var krevende å lese det jeg skrev ...slitsomt å chatte slik hele dagen synes du ikke?

Jeg tenker da TS, at om du synes det er gøy å leke med ord (btw, det er gøy å leke med ord!) Og han du chatter med synes ord er "slitsomt", da er dere veldig forskjellige og det vil etter min erfaring ta kort tid før du blir lei han fordi han er en kålrot og ikke en løk. For få lag! Og sånne ting er deg greit å vite. Han over her for eksempel er nok ikke din type. Går det Ann å bli latere?

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker da TS, at om du synes det er gøy å leke med ord (btw, det er gøy å leke med ord!) Og han du chatter med synes ord er "slitsomt", da er dere veldig forskjellige og det vil etter min erfaring ta kort tid før du blir lei han fordi han er en kålrot og ikke en løk. For få lag! Og sånne ting er deg greit å vite. Han over her for eksempel er nok ikke din type. Går det Ann å bli latere?

Du har absolutt et poeng! ... Men han jeg chatter med har forsåvidt ikke gitt uttrykk for at han synes det er "slitsomt", det koker vel ned til at jeg overtenker og krisemaksimerer...

Skrevet

Jeg synes hele samtalen var merkelig, samt å sende klipp fra overvåkningskameraet på jobben er veldig spesielt... 

Anonymkode: 8856c...e11

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...