Gå til innhold

Hvordan få gode venner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å få gode venner. Jeg er veldig pratsom og omgjengelig, det står ikke på det. Men å komme nærme noen får jeg aldri til, og derfor føler jeg meg ensom. Jeg har ganske mange folk jeg omgås med osv med det er mer overfladisk, og jeg synes det til tider kan bli slitsom og uinteressant å være med dem. 

Jeg savner noen jeg kan snakke med alt om, og som liker meg for akkurat den jeg er. 

Så hvordan gjør man det for å "klikke" ordentlig med andre?

Anonymkode: 46159...da0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sliter med akkurat det samme!!! Kunne vært jeg som skrev det. Synes det er utrolig vanskelig å få gode venner nå i voksen alder. Har mistet mange av mine "gamle" venner av ulike årsaker og er redd for å slippe noen tett innpå meg igjen. Derfor blir det alltid til at jeg ikke tør å ta initiativ i redsel for avslag. Har tatt sjansen noen ganger, men så koker det bort i kålen og det ble ikke innsatsen verdt likevel. Føler at alle har masse venner og ikke trenger fler. 

Samme gjelder på jobben. Har egentlig lyst å bli bedre kjent med kollegaer på privaten. Er mange hyggelige på min alder og som har barn osv...Men jeg vet ikke åssen jeg skal gå frem. Det er så vanskelig.

Anonymkode: e917e...b37

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...