AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #1 Skrevet 20. august 2018 Jeg har gått 10 dager over mensen, om ikke mer. Jeg hadde mensen sist ca 10 juli og pleier å gå 27—28 dager mellom hver gang jeg får mensen. Er veldig stresset siden mensen ikke har kommet, tok en test idag på formiddagen. Den var helt negativ, ikke en lys stripe engang. Er to mulige datoer hvor uhellet kan ha skjedd. Tror den ene gangen var ca 20 Juli. Gikk ikke på prevensjon, typen hoppet av i svingen men rant litt ned ved vaginaen. Tok angrepille dagen etterpå. Den andre dagen det kan ha skjedd var 30 Juli, vi var fulle og brukte ikke kondom, bare hoppet av i svingen. Føler meg så dum og er redd for å være gravid nå bare 19 år gammel. Har vært veldig svimmel de siste dagene, vondt i hodet, følt meg trøtt, sliten, litt ømme pupper og svært emosjonell. Er så usikker på hva jeg burde gjøre nå siden testen var negativ men har fortsatt ikke fått mensen. Har også drukket alkohol de siste 3 dagene og vært veldig full, kan det påvirke resultatet på testen? Eller kan det være angrepillen som påvirker mensen? Stress? Jeg er rett og slett så usikker nå. Anonymkode: 423e0...177 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå