AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #1 Skrevet 20. august 2018 Jeg er en mann på 47. For en del år tilbake hadde jeg en seksuell relasjon med en 15 år yngre jente, som da var 16. Dette ble kjent for jentas foreldre. De aksepterte det ikke, og relasjonen ble avsluttet. I dag er både jeg og denne kvinnen single, med barn på hver vår kant. Etter mange år uten kontakt, har hun nå kontaktet meg via sosiale medier, med en flørtende tone og et ønske om å treffes igjen. Hun er og har alltid vært utrolig deilig, og jeg har vanvittig lyst til å treffe henne. Samtidig vet jeg hvor det vil ende, og opplevelsen med hennes foreldre henger igjen. Vil det anses som ok å ta dette skrittet, i og med at hun også nå er voksen og må kunne ansvarliggjøres for egne handlinger, eller blir jeg nødt til å holde meg i skinnet? Anonymkode: 4b8d5...4ba
McMary Skrevet 20. august 2018 #2 Skrevet 20. august 2018 (endret) Damen er voksen, kjør på! 😄 Dere trenger ikke hennes foreldres velsignelse. Endret 20. august 2018 av McMary 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #3 Skrevet 20. august 2018 En 16 åring og en mann over 30 er det jo klart foreldrene reagerte, en 16 åring bør være ett barn for en over 30. I dag er jo hun en voksen kvinne og gjør akkurat som hun vil. Så fremst ikke hun er på alderen med dine barn ( ville selv reagert hvis min far eller mor fikk kkærste på min alder) så er det vel bare å se hvordan ting vil ende. Anonymkode: 2728b...95c
SoWhat? Skrevet 20. august 2018 #4 Skrevet 20. august 2018 Klart foreldrene reagerte da hun rotet seg bort i en voksen mann! Du må bare tenke over om hun har følelser for deg, og hvordan du vil møte det. Hun er voksen nå, så dere gjør akkurat hva dere vil. Men vær ærlig, og ha kortene åpent på bordet. Hvis det bare er sex du er ute etter, så si det. Ellers gjør dere som dere vil nå. 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #6 Skrevet 20. august 2018 En voksen dame på 32 år trenger ikke tillatelse fra sine foreldre. At de reagerte på at en mann i 30-årene pulte rundt med datteren deres er vel ikke så rart. Det hadde vært rarere om de ikke reagerte på det Anonymkode: 8fd9c...ab2 2
wintergirl Skrevet 20. august 2018 #7 Skrevet 20. august 2018 Hva hadde du tenkt hvis en mann på 30 pulte datteren din på 16 Ts? Nå er hun voksen ihverfall, så hvis dere vil ha hverandre så er det bare å treffes det vel. 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #8 Skrevet 20. august 2018 Ts her. Jeg bagatelliserte muligens vår tidligere relasjon, da forrige rundes kontakt førte til en enorm konflikt med jentas foreldre og en svært tydelig beskjed (og trussel) om at jeg aldri måtte nærme meg henne igjen. Som mange av dere sier: forståelig nok. Jeg er absolutt enig i dette. Dog kunne jeg ikke motstå... Hvis det, gitt denne informasjonen, likevel vil anses som ok å treffe henne igjen, vil dette være uvurderlig deilig befriende. Hun har aldri forlatt mine tanker. Anonymkode: 4b8d5...4ba
McMary Skrevet 20. august 2018 #9 Skrevet 20. august 2018 Dette er jo utrolig romantisk, du må oppdatere oss! Da jeg var 15 fantaserte jeg om å ha sex med konfirmasjonspresten. Hun visste nok sånn delvis hva hun gjorde og har tydeligvis ikke tatt skade av det. Jeg skjønner at foreldrene reagerte, men nå kan de jo se at det ikke var så vanvittig galt allikevel. Det har i tidligere tider, og fortsatt i mange land, vært helt vanlig å gifte bort en på 15. Er vel ikke så lenge siden gutta måtte på sjøen etc. i den alderen, man kan være ganske moden som 15 tross alt. Dog, hadde jeg hatt en datter på 15 så ville jeg nok bedt en 30-åring holde seg unna noen år..
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #10 Skrevet 20. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Jeg bagatelliserte muligens vår tidligere relasjon, da forrige rundes kontakt førte til en enorm konflikt med jentas foreldre og en svært tydelig beskjed (og trussel) om at jeg aldri måtte nærme meg henne igjen. Som mange av dere sier: forståelig nok. Jeg er absolutt enig i dette. Dog kunne jeg ikke motstå... Hvis det, gitt denne informasjonen, likevel vil anses som ok å treffe henne igjen, vil dette være uvurderlig deilig befriende. Hun har aldri forlatt mine tanker. Anonymkode: 4b8d5...4ba Om du som 31 åring sjekket opp ei på 16 er du en pedo gris. Æsj, du kunne ikke motstå ungen!?? Nå er dere voksne og gjør som dere vil Anonymkode: 8f065...b8e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå