AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #1 Skrevet 20. august 2018 Hei! Begynte på Cerazette (p-pille) for 17 dager siden. Har i dag fått en blødning som ligner på starten av menstruasjon. Man skal egentlig ikke ha mensen når man bruker cerazette, men jeg skulle egentlig ha mensen i dag (startet på pilla før syklusen startet på nytt). Noen som har erfaring med blødninger i starten? Jeg brukte Cerazette tidligere og etter et par år begynte jeg å få blødninger på de, hadde da ikke hatt blødning i det hele tatt før mot slutten. Sluttet med de pga blødningene (legen mente jeg trengte en pause fra de), og har nå gått ca 1 år uten prevensjon, og har nå startet på Cerazette igjen. Er det noe vits i å fortsette, eller «husker» kroppen slik at den reagerer med blødning slik som den gjorde mot slutten sist gang, så jeg burde bytte merke? Eller kan det faktisk fungere med en slik pause som jeg har hatt? Noen som har peiling på hvorfor kroppen plutselig reagerer med å blø på p-piller når den ikke har gjort det tidligere? Dette skjedde med meg etter et par år på Loette også, og da hadde jeg regelmessig menstruasjon (pillefri uke). Anonymkode: e4619...3de
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #2 Skrevet 20. august 2018 Begynte på de for ti år siden. Fikk mensen samme mnd, ikke hatt mensen siden. Sluttet for 3 uker siden, ikke fått mensen enda, men er nå 43, så krysser fingre for overgangsalder og null mensen😂 Anonymkode: dc2ca...b76 1
aiba Skrevet 20. august 2018 #3 Skrevet 20. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Begynte på de for ti år siden. Fikk mensen samme mnd, ikke hatt mensen siden. Sluttet for 3 uker siden, ikke fått mensen enda, men er nå 43, så krysser fingre for overgangsalder og null mensen😂 Anonymkode: dc2ca...b76 Tok flere mnd før mensen kom igang igjen da jeg sluttet på cerazette
Honeybunny113 Skrevet 21. august 2018 #4 Skrevet 21. august 2018 Jeg oppleve litt småblødninger i begynnelsen (første mnd, sånn ca). Siden har det ikke vært antydning til blødning. Har brukt den i drøyt to år nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå