Gå til innhold

Hatt en heftig flørt med min fetter!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 20.8.2018 den 14.58, AnonymBruker skrev:

Hadde aldri trodd det skulle komme. Har alltid ment på at det er litt innavl med kyss/sex mellom fetter og kusine.

Plutselig står jeg her, etter en fest vi var begge to. Vi er omtrent på lik alder. Nå har vi gjort ganske mye vi ikke skulle gjort sammen. 

Andre som har hatt sex med fetteren? 🙈

Anonymkode: 2c541...f11

Jeg må bare spørre: Er du samme TS som i denne tråden fra søndag: 

Hvis ikke, så er dere fler med samme lyster. Kan jo bli noen artige familietreff for deg fremover 😉

Anonymkode: dafa7...da9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest COSL Innovator
13 minutter siden, puppi skrev:

Dere som æsj’er dere,

dere er klar over at dere æsj’er dere over 80% av alle muslimer?!

Skam dere!!!

Jeg har ikke æsjet over det før nå og ja, muslimer gifter seg ofte med fettere og kusiner. Det er æsj uansett hvem det gjelder.

Jeg kjenner ett par som er kusine og fetter og gift. De har også barn sammen. Sært!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dette var mer vanlig på bygda av gammelt av, men kjenner til flere som er gifte og søskenbarn, og har barn, men er jo litt spesielt å være tremenning til søsteren sin vil jeg tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt ganske mange si at de er keen på sitt søskenbarn. Tror det stopper der på de flesteda. Mange har nok sikkert hatt seksuelle fantasier om sin nære slektning. Har dere gutter noen veldig attraktive kusiner?

Anonymkode: 2c541...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, blaffen skrev:

Når jeg tenker over det har jeg opptil flere pulbare kusiner.. 😛

 

'Sex med søskenbarn' hører til i den kategorien ting jeg kan fantasere om i trygg forvissning om at det aldri kommer til å skje. 😄

Nettopp, fantasiene er der. Da er også lysten der;-) tenk hvis du plutselig fikk muligheten, hadde du da klart å motstå den? 

Anonymkode: 2c541...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, AnonymBruker said:

Nettopp, fantasiene er der. Da er også lysten der;-) tenk hvis du plutselig fikk muligheten, hadde du da klart å motstå den? 

Anonymkode: 2c541...f11

Nå? Uten problemer. Jeg har dame og akkurat den fantasien der er ikke viktig nok til alt det angeret det hadde ført med seg.

Hvis jeg derimot skulle bli singel *og* få muligheten *og* være sikker på at det ikke ville bli kjent..kanskje.. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...