Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Oy! Takk for alle tips. IKEA har vi ikke, så det er ikke aktuelt (ja, vet det går an å bestille på nett). 

Jeg trenger ikke noe der, så noe møbel kommer jeg ikke til å skaffe meg. Tenkte egentlig på myke tøykurver som man kan henge over gelenderet til å ha bamser, pledd og lignende i. Ala det å henge over dørkarmen var vel den letteste forklaringen :)

edit: noe litt interiørvennlig :)

Endret av Cocosa
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, Cocosa skrev:

Oy! Takk for alle tips. IKEA har vi ikke, så det er ikke aktuelt (ja, vet det går an å bestille på nett). 

Jeg trenger ikke noe der, så noe møbel kommer jeg ikke til å skaffe meg. Tenkte egentlig på myke tøykurver som man kan henge over gelenderet til å ha bamser, pledd og lignende i. Ala det å henge over dørkarmen var vel den letteste forklaringen :)

Ok :) Hva med noe slikt?
IMG_9551_medium.jpg

11022011197.jpg

Denne er fra Ikea, men andre interiørbutikker har nok noe lignende:
20140122_110929.jpg

Anonymkode: 1fb18...f4a

Skrevet
1 minutt siden, Cocosa skrev:

Her har vi det jeg er ute etter! Takk. Må bare finne en måte å henge dem opp på 😃

Fint :) En S-krok, kanskje?

shopping?q=tbn:ANd9GcRKJy4tGbF_DbfXGMZm-

Skrevet

Eller kanskje bare knytte de godt fast i gelenderet med et pent  bånd/ hyssing?

Skrevet

Har du mulighet til å tre på slike kroker (som er beregnet på garderobestenger) på gelenderet, er det kanskje en lur løsning, for da blir det lett å løfte hele kurvene av  og på gelenderet ved behov
Messing-Garderobestangkrok-pic289.png

Skrevet

Fra babybanden:
72378_Bloomingville_Bloomingville__t_yku

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du mulighet til å tre på slike kroker (som er beregnet på garderobestenger) på gelenderet, er det kanskje en lur løsning, for da blir det lett å løfte hele kurvene av  og på gelenderet ved behov
Messing-Garderobestangkrok-pic289.png

Du  kan også knytte slike kroker fast i gelenderet med hyssing el.l.

Skrevet
23 timer siden, Cocosa skrev:

Har et gelender i gangen jeg gjerne skulle hengt noen oppbevaringskurver på. Forslag på hvor det kan finnes?

Gå til plantasje el. Og finn kurver beregnet for verandagelender. Eller sykkelkurver, de har også kroker. Alternativet er å lage oppheng på andre kurver. Helt avhengig av hva du vil ha, får tak i og hvordan oppheng kan løses til gelenderet.

Anonymkode: a0fd9...dea

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...