Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Uten Tina blir det kjedelig med BB! Man kan si hva man vil om henne, men å lage liv i huset det kan hun i allefall. Episoden med henne og Klas på fredag var ikke bra, men jeg skjønner henne på en måte også, når "ALLE" går i mot henne når hun har en diskusjon med Klas, ja da er det lett å klikke. Uten at jeg forsvarer det på noen måte.

Er det forresten noen andre en Tina som lager mat, vasker og rydder i huset? Som jeg har sett det er det hun som gjør mest av det i allefall.

Begynner også å bli mektig lei av "Sessan" Elita, "jag kan få blåsor under fötterna och då kan jag aldrig mer jobba". Hun sutrer for alt. Kunne ikke vaske gulvet heller. DAKARS Sessan...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hun hev jo stolen i hodet på Britt også jo, hva hadde vel hun gjort :roll:

Det så nå mere ut som en ulykke det da! Tror ikke hun hev den stolen bakover med hensikt å treffe noen. Britt var nok bare uheldig å stå akkurat der stolen traff.

Men når det er sagt, vil nok anbefale alle å trekke i verneutstyr eller grave seg ned i tide neste gang Tina evt. måtte få et utbrudd :roll: ...

Gjest Gjesta
Skrevet
Det så nå mere ut som en ulykke det da!  

Da har jeg og du en vidt forskjellig formening om hva en ulykke er, for kaster du en stol bakover når du vet det står folk bak deg, er det fornuftig å tro at den stolen vil treffe noen, eller?

Nå var jo jenta ganske berusa så den tanken streifet vel ikke hodet hennes der og da, men jeg er enig med en annen her, at jenta har jo åpenbare problemer og burde kanskje ikke vært i denne situasjonen i det hele tatt.

Skrevet

Da har jeg og du en vidt forskjellig formening om hva en ulykke er.

Vi har nok det, ja :wink: Men jeg tror nok alkoholen også spilte en stor rolle her hva gjelder bedømningsevnen...

Gjest Moonshadow
Skrevet
Uten Tina blir det kjedelig med BB! Man kan si hva man vil om henne, men å lage liv i huset det kan hun i allefall. Episoden med henne og Klas på fredag var ikke bra, men jeg skjønner henne på en måte også, når "ALLE" går i mot henne når hun har en diskusjon med Klas, ja da er det lett å klikke. Uten at jeg forsvarer det på noen måte.  

Er det forresten noen andre en Tina som lager mat, vasker og rydder i huset? Som jeg har sett det er det hun som gjør mest av det i allefall.

Begynner også å bli mektig lei av "Sessan" Elita, "jag kan få blåsor under fötterna och då kan jag aldrig mer jobba". Hun sutrer for alt. Kunne ikke vaske gulvet heller. DAKARS Sessan...

:Nikke:
Skrevet

Enig i at Tina ikkje burde vore i BB-huset i det heile tatt. Jenta har jo heilt klart problem som stikker djupare enn det vi får sjå på skjermen.

Eg syns kjempesynd på ho som føler seg så ensom og har alle imot seg, men ho kan uansett ikkje forvente at folk forandrar mening når ho oppfører seg sånn.

Det beste hadde nok vore om ho blir stemt ut på søndag...

Eg er og kjempelei stakkars lilla Prinsessan! *argh* Makan til sutrekråke skal en vel leite lenge etter!? Men ho er litt underholdande og... Må berre le kvar gong eg ser på ho, med sutreleppa og pipestemme :ler:

Skrevet

Ja, det beste for Tinas del hadde vel vært om hun kom seg ut av huset, så sånn sett er det vel greit om hun blir utstemt på søndag.

Men er det ingen som er lei av Laila her? Jeg får fnatt av den forståmegihjel-dama :ler: Dra på seg buksene kunne hun og gjort litt oftere..

Gjest Moonshadow
Skrevet
Ja, det beste for Tinas del hadde vel vært om hun kom seg ut av huset, så sånn sett er det vel greit om hun blir utstemt på søndag.

Men er det ingen som er lei av Laila her? Jeg får fnatt av den forståmegihjel-dama :ler: Dra på seg buksene kunne hun og gjort litt oftere..

Liker ikke Laila i det hele tatt lengere. Synes hun virker utrolig falsk.

Skrevet

JO JEG er lei av Laila!!!!!!
Skrevet

Syns Laila var kul først, men no har eg fått meir enn nok. Den dama er too much!!

Er dritlei av å sjå halve rumpa og magen hennar til alle døgnets tider.

Skrevet

Lurer på kva i alle dager som skjer med Tina i dagens BB. Såg jo skikkelig skummelt ut! :o

Skrevet

regner med at det var dehydrering pga badstukonkurransen.

Skrevet

Og en seer har anmeldt BB pga denne badstu-konkurransen? Hm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...