Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #1 Skrevet 12. mars 2005 Hver gang jeg kommer innom TVN når BB pågår, er det ALLTID egling mellom hun der Tina, hun er jo konstant sur og krangler og byr jo opp til bråk HELE tiden :evil: Hva er den greien mellom hun og Clas da?
aline Skrevet 12. mars 2005 #2 Skrevet 12. mars 2005 kan ha litt med at hun er helt annerledes en mange av de andre og hun tålererer ikke dem og de tålererer ikke henne. det er mye skitprat om henne og har vært det også før hun ga dem god grunn til det, og klart det trigger det og. personlig synes jeg hun går litt langt, mulig hun er full og reagerer enda mer da, men hun gjør det ihvertfall på den ærlige måten, hun baksnakker ikke på sammen måte som mange av de andre, hun facer de hun har problemer med og tar det opp med dem. storeDenis derimot viste vel ikke akkurat en veldig voksen og positiv side av seg selv nå idag, da HAN faktisk blandet seg inn i en diskusjon som egentlig var ganske rolig inntil alle de andre kom og blandet seg. og han var værst der. som lille dennis sa, det skal to til for å krangle!minst.
Samantha Skrevet 12. mars 2005 #3 Skrevet 12. mars 2005 Eg syns Tina virka craaaazy! Heilt koko ustabil spør du meg. Idag tok ho jo heilt av! Men enig me aline i at storeDenis ikkje viste seg frå ei god side idag. Han trengte virkelig ikkje å blande seg inn. Skjønna at Tina vart sur for akkurat det... Men då ho knuste ting på badet, stod og sa at Klas skulle slå og sånn syns eg det gikk litt over styr. Selfølgelig blir jo alt 1000x verre når en har vore innestengd med samme teite folka så lenge og i tillegg har fått et par glas vin innabords, men eg syns virkelig ikkje det er normalt å klikke på det måten der. Forøvrig er ho jo alltid sur og lett å fyre når ho er edru og, så en kan ikkje skylde på fylla når det gjeld Tina.
L@dy Skrevet 12. mars 2005 #4 Skrevet 12. mars 2005 Heheh..Ja, Tina kan virke en smule små galen ja. Men når "alle" flokker seg rundt og kommer med kommentar her og der så blir det jo ofte mye værre. Hadde folk latt være å blande seg så tror jeg diskusjonen med Clas og Tina hadde sluttet fort.
aline Skrevet 12. mars 2005 #5 Skrevet 12. mars 2005 nemlig, og det er "alltid" mange som skal blande seg når tina høyner tonen. hvem som helst ville vel freaka litt dersom du bodde innestengt ett sted der du hadde ihvertfall femti prosent av folket hoppende på deg bare du hikket.... det er flere en tina som er ustabile der inne, lilledennis går fra flirende klovn til illsint bie på minutter, hanne det samme, klas flirer og jatter med og prater drit når tina snur ryggen til..... elita er vel den mest stabile, stabilt klagete/sytete.
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #6 Skrevet 12. mars 2005 Hun hev jo stolen i hodet på Britt også jo, hva hadde vel hun gjort
Samantha Skrevet 12. mars 2005 #7 Skrevet 12. mars 2005 Hun hev jo stolen i hodet på Britt også jo' date=' hva hadde vel hun gjort [/quote'] Ja, det hadde eg heilt gløymt! Det var jo egentlig det verste... Eg hadde i alle fall ikkje orka å vere i samme hus som et sånt kvinnemenneske over lenger tid.
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2005 #8 Skrevet 12. mars 2005 hun facer de hun har problemer med og tar det opp med dem Sant det, men så var det fremgangsmåten da...
aline Skrevet 12. mars 2005 #9 Skrevet 12. mars 2005 hun har jo faktisk flere ganger forsøkt å ta for seg de hun har problemer med, alene uten mas rundt, men det ender alltid med at andre kommer etter og blander seg inn. Det er jo da det blir bråk. og ja, hun kastet stolen og den sneiet britt, det var jo ikke akkurat noen bevisst stolkasting på folk. jeg synes som sagt hun gikk over streken jeg altså, men for det første så HAR hun nå flere ganger bedt om unnskyldning, sagt hun er lei seg, sagt det ikke skal skje igjen, og beklaget opptrinnet og at hun gikk over streken. det er, etter hva jeg har fått med meg, INGEN andre som har beklaget noe!!! og igjen, både klas, elita og storedenis kunne godt tatt en del av skylda! men de er vel totalt uskyldige....
L@dy Skrevet 12. mars 2005 #10 Skrevet 12. mars 2005 Kan ikke være helt enkelt for Tina heller å stå helt "alene" mot resten av folket der inne. Selv om jeg er helt enig med dere om at hun gikk langt over streken så er det flere der inne som burde tenke seg om. I min nysgjerrighet så måtte jeg lese på BB forumet og det var en del som var klippet bort. Bl.a hadde en gjeng sittet i sofaen og pratet stygt om Tina og de fortsatte selv om hun kom inn og hørte på. Og hun hadde da sagt "hallo, jeg hører dere". Store Denis hadde sagt at det skulle hun skite i, han sa hva han ville. "Då flyger Denis upp över soffkanten och säger: "Jag ska säga dig sanningen. Du är efterbliven. Det är vad du är. Efterbliven. Efterbliven är du"." Dette er sladder fra BB forumet da.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #11 Skrevet 13. mars 2005 og igjen, både klas, elita og storedenis kunne godt tatt en del av skylda! men de er vel totalt uskyldige.... Klas føler seg mobbet av henne, så han virket jo oppriktig lei seg etter hendelsen. Han måtte ta i mot en god del beskyldninger fra henne, som overhode ikke hadde noe med forholdet dem i mellom. Når Tina oppfører seg som hun gjør, bør hun forvente at folk vil diskutere hennes oppførsel, men så klart bør de fortelle henne det også. Men det tør de vel ikke, i frykt for at hun skal eksplodere. Som hun gjorde i gårsdagens sending.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2005 #12 Skrevet 13. mars 2005 huff, håper tina drar snart, hun er ikke stabil. Jeg har bb 24 timer, og de mobber henne ikke! Det går ikke an og si en ting til henne uten at hun fyker opp i sinne og når de skal diskutere tilbake, står hun bare bla bla bla, hører itte va du sejer, så gråter hun etterpå, hver gang! Da klarer jeg ikke å synes synd på henne, hun legger opp til det selv. Jeg forstår godt klas, håper han blir ikveld. Men og bli "brukt" av Elita, burde han holde seg for god for.
Hilde Skrevet 13. mars 2005 #13 Skrevet 13. mars 2005 Tråden er ryddet. Det er ikke tillatt å spre rykter gjennom forumet. Kvinneguidens regler Newt-moderator
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2005 #15 Skrevet 13. mars 2005 Men, hun sa det jo selv i går, at det er visse personer der inne hun ikke liker og at hun derfor ikke legger skjul på det. Hva kan hun forvente da? Og er hun egentlig så mye bedre enn resten? Nå har ikke jeg fulgt med på BB slavisk men er innom nettsidene en gang om dagen. Og av det jeg har fått med meg så kan hun mye for denne situasjonen selv, spesielt om hun ikke legger skjul på dem hun ikke liker. Hun freser jo som en katte bare noen motsier henne. Og det at hun står og lytter på dørene for å høre hva som blir sagt, det sier jo ganske mye om jenta..
Gjest gjest1 Skrevet 13. mars 2005 #16 Skrevet 13. mars 2005 Har ikke sett en eneste episode før i går, og ser jeg har gått glipp av masse! Trodde jo alle var venner jeg, nei dette skal jeg få med meg i dag, håper de krangler så busta fyker :D
Samantha Skrevet 13. mars 2005 #17 Skrevet 13. mars 2005 Enig med ~Alwa~ Dessuten er det ikkje rart at folk baksnakkar ho. Det skjer uansett kor en befinn seg i verden. Ho klikkar jo galen om nokon seier eit skeivt ord til ho face to face, så då er det jo ikkje anna å gjere enn å kviskre litt bak ryggen hennar. Eg hadde nok ikkje klart å la vere å prate om det om eg var i samme hus som ho. Og når det er umulig å fortelle ho kva ein meinar, så fortel ein det til nokon andre. Sånn er det berre!
fiesta Skrevet 14. mars 2005 #18 Skrevet 14. mars 2005 Hun ble jo tvangsnominert på grunn av det hun gjorde. Med å dekke over kameraet, kaste ting og åpne nødutgangen.
Eføy Skrevet 14. mars 2005 #19 Skrevet 14. mars 2005 Sånn jeg forstod det, så var de grunnene du nevner der, årsaker til at man blir tvangsnominert. Tina ble nominert kun fordi hun kastet ting? Men uansett, sånn som hun oppførte seg, så "fortjener" hun det. Syns derimot det var fornuftig av henne og be gjengen om unnskyldning.
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #20 Skrevet 15. mars 2005 Jeg synes litt synd på Tina, egentlig. Det er stort sett bare folk som sliter litt med seg selv som oppfører seg så ustabilt og agressivt. Det er jo en grunn til at de fleste der inne ikke takler henne, hun er en sånn type som kan erte på seg en stein.... Nei, hun burde nok kanskje kommet seg ut av huset, for sitt eget beste. Tror ikke dette er rett tid i hennes utvikling å bli utsatt for BBs utfordringer, hun er ikke "moden" for det. Og når det gjelder de stadige unskyldningene for sin oppførsel, så er jo det umiddelbart fint. Men hvis man fortsetter å oppføre seg sånn – så er det jo ikke verdt noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå