AnonymBruker Skrevet 26. august 2018 #21 Del Skrevet 26. august 2018 3 timer siden, Grønt blad skrev: Har du prøvd Geocaching? Du er da i aktivitet, men det er ikke akkurat trening. Blomster og hage er også en flott hobby som starter allerede i januar/februar dersom du sår selv. TS her. Takk for forslag. Jeg vet hva geocaching går ut på, og det er ikke noe for meg, dessverre. Jeg bor i leilighet uten hage og kan ikke fordra å luke ugress, så hagearbeid utgår nok også😏 Anonymkode: c3eae...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #22 Del Skrevet 27. august 2018 Bullet journaling? Anonymkode: 3ce9f...413 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #23 Del Skrevet 28. august 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Bullet journaling? Anonymkode: 3ce9f...413 TS her. Ja, jeg prøvde det og hadde så lyst til å like det fordi jeg er glad i å skrive lister og planlegge. Jeg holdt på en stund, men så rant det liksom ut i sanden. Kanskje jeg skal gi det et nytt forsøk, takk for forslaget Anonymkode: c3eae...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #24 Del Skrevet 28. august 2018 På 23.8.2018 den 13.40, AnonymBruker skrev: Telletråder her på Kvinneguiden!! Anonymkode: 238bb...421 🤣 Anonymkode: 11b2b...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #25 Del Skrevet 28. august 2018 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Bullet journaling? Anonymkode: 3ce9f...413 Hva er det? Aldri hørt om Anonymkode: 11b2b...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2018 #26 Del Skrevet 28. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er det? Aldri hørt om Anonymkode: 11b2b...5ae Det er en slags dagplanlegger i bokform som du utformer og designer til å passe akkurat dine behov. Betegnelsen "bullet journal" kommer av at man bruker "kulepunkter" (bullets) foran hver oppgave du fører inn i boken. https://www.tudos.no/2017/10/31/5-tips-for-deg-som-er-ny-pa-bullet-journal/ http://bulletjournal.com/ Anonymkode: c3eae...cbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå