Gå til innhold

Baby Born-dukke


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor man kan få tak i disse dukkene, i miniversjon? Er oppvokst på tidlig 90-tallet og disse små dukkene var det store da. Jeg kastet mine for noen år siden og min lillesøster på 8 år ble veldig interessert da jeg fortalte om disse dukkene jeg lekte med før. Hun er veldig glad i å leke med små dukker og har nesten begynt å samle litt. Noen som vet om de er å få tak i lengre og evt hvor? Husker jeg kjøpte dem på Libris i lekeavdelingen før.

Anonymkode: a6024...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Denne tråden bragte tilbake noen gamle minner. Jeg elsket disse dukkene, og lekte en hel masse med dem. Etter hvert samlet jeg også opp en del klær og utstyr. Mon tro om disse ble tatt vare på da barndomshjemmet mitt ble solgt...?

Uansett, jeg vet ikke om disse selges lenger, men jeg ville tatt en runde på en lekebutikk for å kikke.

Anonymkode: 8d027...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baby Born er jo ikke smådukker? Det er dukker i, you got it, baby størrelse. Tenkte du på noe annet? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baby born den orginale er jo i en størrelse. Om det er flere så bør du ta turen innom yes leker og slikt. Vet at de har den vanlige ihvertfall 

Anonymkode: b0b79...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Eikenøtt skrev:

Baby Born er jo ikke smådukker? Det er dukker i, you got it, baby størrelse. Tenkte du på noe annet? 

Åh jo, finnes smådukker også 😊

https://www.baby-born.com/en/baby-born/products/accessories/?tx_zapfproducts_pi1[pn]=824610&cHash=50c7a5c8906539df35589241e69ccedb

Anonymkode: cc1d7...69c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Eikenøtt skrev:

Baby Born er jo ikke smådukker? Det er dukker i, you got it, baby størrelse. Tenkte du på noe annet? 

Joda, det finnes/ fantes 2 størrelser i dem. Den typen jeg lekte med da jeg var liten het Baby Born Miniworld. Man fikk kjøpt et lite sett med en dukke på ca 10-15 cm + tilbehør. Og det er da denne jeg er på leting etter 😊

Anonymkode: a6024...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Denne tråden bragte tilbake noen gamle minner. Jeg elsket disse dukkene, og lekte en hel masse med dem. Etter hvert samlet jeg også opp en del klær og utstyr. Mon tro om disse ble tatt vare på da barndomshjemmet mitt ble solgt...?

Uansett, jeg vet ikke om disse selges lenger, men jeg ville tatt en runde på en lekebutikk for å kikke.

Anonymkode: 8d027...c6e

Så gøy å høre at du også hadde et forhold til disse dukkene 😊 Jeg hadde også en liten samling med klær og en del tilbehør. Du kan tro jeg angrer da jeg kastet dem den gangen, de var jo symbolet på hele barndommen min..

Det hadde vært så koselig og sett min lillesøster gå i samme fotspor dersom jeg fikk tak i denne dukken 😊

Anonymkode: a6024...b11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fremdeles Baby born dukkene mine, samt en hel haug av klær og utstyr. Håper jeg en dag får unger som kan få nytte av å leke med de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.8.2018 den 12.17, Apekatten skrev:

Jeg har fremdeles Baby born dukkene mine, samt en hel haug av klær og utstyr. Håper jeg en dag får unger som kan få nytte av å leke med de. 

Det er ikke anbefalt, da det vokser sopp i dem om man har brukt dem med vann (mating, drikke og bading pleier jo å være en stor del av denne dukken). De bør derfor ikke gå i arv. Fant ut av dette selv da jeg fikk eget barn og ville ta frem mine dukker. 

Anonymkode: b70d0...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke anbefalt, da det vokser sopp i dem om man har brukt dem med vann (mating, drikke og bading pleier jo å være en stor del av denne dukken). De bør derfor ikke gå i arv. Fant ut av dette selv da jeg fikk eget barn og ville ta frem mine dukker. 

Anonymkode: b70d0...b1e

Åh, det har jeg ikke tenkt på.. så kjedelig! 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...