Gå til innhold

"Alltid gøy med snap"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg klarte ved et uhell å sende et par snapper til tindermatchen som egentlig kun var ment for noen venninner. Ingenting "farlig" med dem, men jeg tenkte det var totalt uinteressant for han. 

Da jeg oppdaget glippen skrev jeg derfor i chatten: "Woops. Gikk litt fort igjen. De to siste snappene skulle du egentlig slippe å få. Sårriii." 

Fikk da til svar: "Alltid gøy å få snapper 😛

... tyder det på at han faktisk setter pris på snappene mine, uansett hvor lite spennende de egentlig er? 

Anonymkode: 5fde3...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med tanke på at det er en date, så tror jeg nok han setter pris på snappene fra deg, ja, og ikke bare mente å være høflig. Han kunne jo også bare ha "ignorert" forklaringen din uten å kommentere noe, uten at det nødvendigvis hadde vært uhøflig i mine øyne. :)

 

Uansett er nok ingen skade skjedd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarte ved et uhell å sende et par snapper til tindermatchen som egentlig kun var ment for noen venninner. Ingenting "farlig" med dem, men jeg tenkte det var totalt uinteressant for han. 

Da jeg oppdaget glippen skrev jeg derfor i chatten: "Woops. Gikk litt fort igjen. De to siste snappene skulle du egentlig slippe å få. Sårriii." 

Fikk da til svar: "Alltid gøy å få snapper 😛

... tyder det på at han faktisk setter pris på snappene mine, uansett hvor lite spennende de egentlig er? 

Anonymkode: 5fde3...231

Han var nok bare høflig, men ikke godt å si. 

 

Det jeg derimot lurer på, er hvordan du klarte å gjøre den samme feilen to ganger, og det lurer nok han på også. Var det bare for å sjekke responsen hans? I så fall er det en litt dårlig måte å sjekke interesse for, syns jeg da, bedre å heller lese måten han svarer deg på, hvordan han er rundt deg, og hvor interessert han er i å ta kontakt med deg, enn å sjekke hvordan han responderer på gjentatte feilsnap og chatting 'sorryyyy'

Kan godt hende jeg tar helt feil her altså, og da beklager jeg i så fall det. Det var bare min første tanke. Samtidig tenker jeg at det virker til at du ikke kjenner han spesielt godt, siden du er usikker på hvordan han reagerer på snapper fra deg, og jeg syns ikke du skal bruke så mye tid og energi på å fundere på hva han mener med en setning ifm en snap. Da tror jeg datingen fort blir slitsom. Legg først mer tid og energi i det når du har møtt han gjentatte ganger, og kanskje kan se litt hvor det fører hen :)

Anonymkode: 05453...b29

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han var nok bare høflig, men ikke godt å si. 

 

Det jeg derimot lurer på, er hvordan du klarte å gjøre den samme feilen to ganger, og det lurer nok han på også. Var det bare for å sjekke responsen hans? I så fall er det en litt dårlig måte å sjekke interesse for, syns jeg da, bedre å heller lese måten han svarer deg på, hvordan han er rundt deg, og hvor interessert han er i å ta kontakt med deg, enn å sjekke hvordan han responderer på gjentatte feilsnap og chatting 'sorryyyy'

Kan godt hende jeg tar helt feil her altså, og da beklager jeg i så fall det. Det var bare min første tanke. Samtidig tenker jeg at det virker til at du ikke kjenner han spesielt godt, siden du er usikker på hvordan han reagerer på snapper fra deg, og jeg syns ikke du skal bruke så mye tid og energi på å fundere på hva han mener med en setning ifm en snap. Da tror jeg datingen fort blir slitsom. Legg først mer tid og energi i det når du har møtt han gjentatte ganger, og kanskje kan se litt hvor det fører hen :)

Anonymkode: 05453...b29

Noterer at et par av dere mener han bare var høflig. 

Grunnen til at jeg klarte å sende to snapper feil var at disse hang sammen og ble sendt med få minutters mellomrom. Stort sett er det kun nære venninner på bestevenn-lista, og dermed huket jeg av alle der uten å tenke over at han hadde sneket seg inn... Burde jeg ha forklart han nærmere hvordan jeg fikk det til? 

 

For øvrig tror og håper jeg dere har rett i at han allikevel ikke la all verdens i det. Har ikke rukket å møte ham ennå (men vi har snappet en del) forhåpentligvis skjer det til helgen. 

Anonymkode: 5fde3...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noterer at et par av dere mener han bare var høflig. 

Grunnen til at jeg klarte å sende to snapper feil var at disse hang sammen og ble sendt med få minutters mellomrom. Stort sett er det kun nære venninner på bestevenn-lista, og dermed huket jeg av alle der uten å tenke over at han hadde sneket seg inn... Burde jeg ha forklart han nærmere hvordan jeg fikk det til? 

 

For øvrig tror og håper jeg dere har rett i at han allikevel ikke la all verdens i det. Har ikke rukket å møte ham ennå (men vi har snappet en del) forhåpentligvis skjer det til helgen. 

Anonymkode: 5fde3...231

Nei du trenger ikke å forklare :) 

Jeg får stadig vekk snapper som er fullstendig urelevante for meg, men jeg har ikke noe behov for at folk skal forklare hvorfor jeg havnet på lista over mottakere. Det gjør meg ingen verdens ting at folk snapper i hytt og pine og jeg hadde faktisk syntes det hadde vært skikkelig snodig om noen skulle begynt å forklare hvorfor de hadde sendt en helt ordinær snap til meg. Med unntak av den gangen en kamerat ved en feil klarte å sende en snap som var beregnet på kjæresten, DA satt jeg pris på den desperate forklaringen som fulgte rett etterpå 😂

Siden han er en date så syntes han nok bare det er hyggelig at du gir et livstegn fra deg :) Ikke tenk noe mer på det og lykke til 😄 Krysser fingrene for deg til helgen!

Endret av Sirah
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unødvendig å gjøre et nummer ut av at du sendte feil tenker jeg. Sendt er sendt.

Anonymkode: 1214f...ef3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Unødvendig å gjøre et nummer ut av at du sendte feil tenker jeg. Sendt er sendt.

Anonymkode: 1214f...ef3

Jaja, men gjort er gjort. Følte det ble så utrolig random at han fikk det. Problemet mitt nå er jo om det virket negativt på noen måte 🙈

 

12 minutter siden, Sirah skrev:

Nei du trenger ikke å forklare :) 

Jeg får stadig vekk snapper som er fullstendig urelevante for meg, men jeg har ikke noe behov for at folk skal forklare hvorfor jeg havnet på lista over mottakere. Det gjør meg ingen verdens ting at folk snapper i hytt og pine og jeg hadde faktisk syntes det hadde vært skikkelig snodig om noen skulle begynt å forklare hvorfor de hadde sendt en helt ordinær snap til meg. Med unntak av den gangen en kamerat ved en feil klarte å sende en snap som var beregnet på kjæresten, DA satt jeg pris på den desperate forklaringen som fulgte rett etterpå 😂

Siden han er en date så syntes han nok bare det er hyggelig at du gir et livstegn fra deg :) Ikke tenk noe mer på det og lykke til 😄 Krysser fingrene for deg til helgen!

Takk for trøstende/støttende ord! Håper ikke det hadde noen negativ effekt, verken at jeg sendte feil eller at jeg fortalte at de ble feilsendt 🙈

Anonymkode: 5fde3...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noterer at et par av dere mener han bare var høflig. 

Grunnen til at jeg klarte å sende to snapper feil var at disse hang sammen og ble sendt med få minutters mellomrom. Stort sett er det kun nære venninner på bestevenn-lista, og dermed huket jeg av alle der uten å tenke over at han hadde sneket seg inn... Burde jeg ha forklart han nærmere hvordan jeg fikk det til? 

 

For øvrig tror og håper jeg dere har rett i at han allikevel ikke la all verdens i det. Har ikke rukket å møte ham ennå (men vi har snappet en del) forhåpentligvis skjer det til helgen. 

Anonymkode: 5fde3...231

Neineinei. Greit at du ikke laget noe større nummer ut av det (men jeg synes fortsatt ikke det gjorde noe at du sa fra at snappen egentlig ikke var tiltenkt ham). 

 

Tror du kan senke skuldrene to hakk, eller så kommer denne datinga til å bli veldig slitsom for deg. Han har nok aldri tenkt noe voldsomt over dette, og det er nok garantert glemt fra hans side uansett. Vi kvinner har lettere for å henge oss opp i slike detaljer enn menn. :)

 

Håper dere treffes til helga - Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, som mann, tror de som har skrevet at det sikkert bare var høflig er totalt på bærtur. Jeg personlig liker å få snapper av folk jeg liker, uansett hvor irrelevante de er siden det får meg til å tenke på dem. Jeg tror han var oppriktig og ble glad for å få snappene :)

Anonymkode: f63c0...36e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jaja, men gjort er gjort. Følte det ble så utrolig random at han fikk det. Problemet mitt nå er jo om det virket negativt på noen måte 🙈

 

Takk for trøstende/støttende ord! Håper ikke det hadde noen negativ effekt, verken at jeg sendte feil eller at jeg fortalte at de ble feilsendt 🙈

Anonymkode: 5fde3...231

Neida :) Ut i fra det du forklarer er du helt innafor :) Så lenge du ikke sendte noe skikkelig shady så går det nok helt fint 😂Sendte du "bare" noe som ikke er særlig spennende så er det ingen grunn til å forklare i det vide og det breie :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hans kommentar var hyggelig og ikke ment som noe negativt mot deg for at du sendte feil. Kunne nesten se et smil bak kommentaren hans også.😉

Anonymkode: 9a854...92c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hans kommentar var hyggelig og ikke ment som noe negativt mot deg for at du sendte feil. Kunne nesten se et smil bak kommentaren hans også.😉

Anonymkode: 9a854...92c

 

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg, som mann, tror de som har skrevet at det sikkert bare var høflig er totalt på bærtur. Jeg personlig liker å få snapper av folk jeg liker, uansett hvor irrelevante de er siden det får meg til å tenke på dem. Jeg tror han var oppriktig og ble glad for å få snappene :)

Anonymkode: f63c0...36e

Takk for hyggelige kommentarer! Håper dere har rett :)

 

Vi har heldigvis snappet bittelitt i kveld også, så det tyder jo på at livet går videre. 

Anonymkode: 5fde3...231

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

 

Takk for hyggelige kommentarer! Håper dere har rett :)

 

Vi har heldigvis snappet bittelitt i kveld også, så det tyder jo på at livet går videre. 

Anonymkode: 5fde3...231

Livet går videre om han så hadde blokkert deg :) jeg forstår kriblingen godt, men ikke vær så usikker på deg selv, og igjen, senk skuldrene litt, du har ikke møtt fyren enda. :)

Hilsen en som ble veldig fornærmet og lei seg, samt tok det som 'kritikk' når folk plutselig bare stoppet å gi lyd fra seg etter et par uker med chatting på tinder/snap, de første gangene jeg opplevde det. Helt til jeg våknet, å forsto selv at det er helt normalt at man lar en relasjon dø ut når man ikke har møtt hverandre en gang, hvis motparten plutselig har klikket godt (i virkeligheten) med noen andre :) gjorde det selv når jeg traff min rette og, ingen forklaringsplikt ovenfor folk man sporadisk snakker med :) (jeg dobbeltdatet ikke, så da kuttet jeg kontakt, eller sa i fra hvis jeg hadde truffet en av de, men valgte å gå videre en annen plass) 

 

Anonymkode: 05453...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet hvertfall hva høflighet er. Uansett er nok alt spennende for noen som utforsker hverandre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klarte ved et uhell å sende et par snapper til tindermatchen som egentlig kun var ment for noen venninner. Ingenting "farlig" med dem, men jeg tenkte det var totalt uinteressant for han. 

Da jeg oppdaget glippen skrev jeg derfor i chatten: "Woops. Gikk litt fort igjen.De to siste snappene skulle du egentlig slippe å få. Sårriii." 

Fikk da til svar: "Alltid gøy å få snapper 😛

... tyder det på at han faktisk setter pris på snappene mine, uansett hvor lite spennende de egentlig er? 

Anonymkode: 5fde3...231

Har du feilsendt snap/et par snapper til han før, siden du skriver igjen? Hvis han liker deg, vil han bare syns det er hyggelig :) hvis han derimot ikke er like gira som deg, kan det fort oppfattes som slitsomt, og det mister litt av spenningen. Gjorde i alle fall det for meg når jeg stadig fikk feilsendte snapper fra folk, som egentlig bare var ute etter å ta kontakt. Sier jo ikke at dette er tilfellet her, men bare litt sånn obs :)

Anonymkode: 05453...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...