AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #1 Skrevet 20. august 2018 Vet dere pris på hull i øret hos piercer? Anonymkode: 1b029...588
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #3 Skrevet 20. august 2018 Kostet 400 da jeg tok for noen år siden, så kanskje 500 nå? Anonymkode: 12eef...44e
Haugenjenta Skrevet 23. august 2018 #4 Skrevet 23. august 2018 820,- for begge ørene hos Pinpoint i Oslo 😊
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #5 Skrevet 23. august 2018 3 minutter siden, Haugenjenta skrev: 820,- for begge ørene hos Pinpoint i Oslo 😊 Det var litt av en pris, ei venninne av meg tok hos frisøren, 360 kr. Anonymkode: 1b029...588
Haugenjenta Skrevet 23. august 2018 #6 Skrevet 23. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det var litt av en pris, ei venninne av meg tok hos frisøren, 360 kr. Anonymkode: 1b029...588 Hvis du vil ha butte øreringer som blir skutt skeivt inn i øret med blod og gørr fra andre mennesker på pistolen, så be my guest. Mange tråder om dette med å ta hull hos piercer kontra frisør - du ville ikke latt pierceren klippet håret ditt, eller? 4
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #7 Skrevet 23. august 2018 2 minutter siden, Haugenjenta skrev: Hvis du vil ha butte øreringer som blir skutt skeivt inn i øret med blod og gørr fra andre mennesker på pistolen, så be my guest. Mange tråder om dette med å ta hull hos piercer kontra frisør - du ville ikke latt pierceren klippet håret ditt, eller? Nå misforstod du meg, jeg skal ta hos piercer, reagerte kun på pris forskjellen, viste ikke at den var så mye. Anonymkode: 1b029...588
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #8 Skrevet 23. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Det var litt av en pris, ei venninne av meg tok hos frisøren, 360 kr. Anonymkode: 1b029...588 Da kan du like gjerne bare få en venninne til å gjøre det på deg gratis. Kjøp steril nål på apoteket og vask hendene. Bare de to tingene gjør det rensligere og bedre for øret ditt enn å ta det hos frisør. Og det sier jo litt om hvor kvalme de pistolen er. Anonymkode: 5a4b0...3a8 1
Haugenjenta Skrevet 23. august 2018 #9 Skrevet 23. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå misforstod du meg, jeg skal ta hos piercer, reagerte kun på pris forskjellen, viste ikke at den var så mye. Anonymkode: 1b029...588 Beklager at jeg misforsto, var ikke menigen å virke krass 😊 Bare altfor mange som velger den «lettvine» løsningen hos frisøren p.g.a. prisen. Piercer bruker litt annet utstyr for å ta hullene, så de skal ikke dekke bare hullene de tar på deg, men også for hva de kjøper inn og bruker av utstyr. 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #10 Skrevet 23. august 2018 7 minutter siden, Haugenjenta skrev: Beklager at jeg misforsto, var ikke menigen å virke krass 😊 Bare altfor mange som velger den «lettvine» løsningen hos frisøren p.g.a. prisen. Piercer bruker litt annet utstyr for å ta hullene, så de skal ikke dekke bare hullene de tar på deg, men også for hva de kjøper inn og bruker av utstyr. Det er greit 😊 Men kunne du fortalt litt hvordan de tar hullet? Så jeg vet litt hva jeg har i vente, Anonymkode: 1b029...588
Minya Skrevet 23. august 2018 #11 Skrevet 23. august 2018 Avhengig av hvor piercingen skal settes, setter de en klemme med hull for å guide nåla, ber deg om å puste godt inn og så ut igjen, og så stikker de gjennom på utpust. Før dette skjer er det naturlig nok mye fokus på å få satt piercingen riktig, fremlegging av alt utstyr de trenger og sånt noe. En piercer bruker dobbelt sett sterile hansker, nålene som brukes er kanyler, så den skjærer seg forsiktig gjennom huden og lager vei for nålen som kommer etter. Les mer her; https://www.pinpoint-piercing.no/single-post/2015/05/05/Hull-i-ørene-på-barn 1
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #12 Skrevet 23. august 2018 9 minutter siden, Minya skrev: Avhengig av hvor piercingen skal settes, setter de en klemme med hull for å guide nåla, ber deg om å puste godt inn og så ut igjen, og så stikker de gjennom på utpust. Før dette skjer er det naturlig nok mye fokus på å få satt piercingen riktig, fremlegging av alt utstyr de trenger og sånt noe. En piercer bruker dobbelt sett sterile hansker, nålene som brukes er kanyler, så den skjærer seg forsiktig gjennom huden og lager vei for nålen som kommer etter. Les mer her; https://www.pinpoint-piercing.no/single-post/2015/05/05/Hull-i-ørene-på-barn Takk og takk for linken Anonymkode: 1b029...588
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #13 Skrevet 23. august 2018 Jeg tok nylig to hull i øreflipp (riktig nok var begge to på samme side). Betalte vel en drøy tusenlapp til sammen, men da var jo smykkene inkludert da. Kunne sikkert fått det noe billigere hvis jeg valgte andre smykker. Uansett så mener jeg det var verdt det og mer til! Jeg betaler gladelig ekstra for å gå til en fagperson som har dette som sin eneste jobb - å stikke hull i folk. De gjør dette mange ganger hver eneste dag, går på kurs, og har opparbeidet seg en kompetanse på akkurat dette. Ja, du betaler litt mer, men du optimaliserer også sjansene for at resultatet ble bra! Av samme grunn som jeg velger folk med fagbrev når jeg trenger rørlegger og elektriker, og ikke får min selvlærte nabo til å gjøre det svart. Det lønner seg som regel å bruke fagfolk. Selv om man må betale mer 😄 Masse lykke til! Anonymkode: 8c3ed...ad0 1
AndreaE Skrevet 23. august 2018 #14 Skrevet 23. august 2018 49 minutter siden, Haugenjenta said: 820,- for begge ørene hos Pinpoint i Oslo 😊 Pin point er utrolig overpriset. Dra på Oslo Bodyart og gjør det der, det er et av de eldste studioene i Oslo og de ansatte er utrolig dyktige og hyggelige.
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #15 Skrevet 23. august 2018 1 minutt siden, AndreaE skrev: Pin point er utrolig overpriset. Dra på Oslo Bodyart og gjør det der, det er et av de eldste studioene i Oslo og de ansatte er utrolig dyktige og hyggelige. Takk, men jeg bor i Stavanger, litt langt å reise til Oslo 😉 Anonymkode: 1b029...588
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #16 Skrevet 23. august 2018 Tenkte å bestille time hos Solid Tattoo & Piercing i Stavanger, noen som kjenner til de ? Anonymkode: 1b029...588
Haugenjenta Skrevet 23. august 2018 #17 Skrevet 23. august 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er greit 😊 Men kunne du fortalt litt hvordan de tar hullet? Så jeg vet litt hva jeg har i vente, Anonymkode: 1b029...588 Jeg tok det hos lærlingen der, så det ble veldig nøye utført. Ble først merket opp hvor hullene skulle stikkes, før de ble sett på av en av de andre der. Deretter stakk hun hullene etter tur - tok fem stk på en gang, så det ble tatt i mitt tempo for å si det sånn 😅 Hun stakk med frihånd (altså ikke noe instrumenter, vet noen piercere bruker en slags klype) fra baksiden til fremsiden. Var ikke noe stress å ta så mange som fem stk, ingen var like sånn i forhold til smerte, men på en skala fra 1 til 10 så gjorde det vondeste kanskje 3/4 😊
Haugenjenta Skrevet 23. august 2018 #18 Skrevet 23. august 2018 29 minutter siden, AndreaE skrev: Pin point er utrolig overpriset. Dra på Oslo Bodyart og gjør det der, det er et av de eldste studioene i Oslo og de ansatte er utrolig dyktige og hyggelige. Verdt prisen så lenge det blir gjort skikkelig, da har ikke studio eller pris så mye å si mener nå jeg 😊
AnonymBruker Skrevet 23. august 2018 #19 Skrevet 23. august 2018 Sjekk prisen på hjemmesiden til aktuell piercer. Dette varierer jo. Anonymkode: d70a1...cdc
AndreaE Skrevet 24. august 2018 #20 Skrevet 24. august 2018 14 hours ago, Haugenjenta said: Verdt prisen så lenge det blir gjort skikkelig, da har ikke studio eller pris så mye å si mener nå jeg 😊 Oslo Bodyart er kjent for sine dyktige ansatte. De har drevet på med dette lenge og jobben blir gjort skikkelig - men til 3-400 kr billigere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå