Gå til innhold

Fagbrev


Bambi1995

Anbefalte innlegg

Hjelp! Jeg skal på intervju, og i mailen står det at jeg skal ta med meg alt av attester osv, regner med dette også gjelder fagbrev. Må jeg da ta kopi av hele det store fagbrevet?? Jeg har ingenting mindre som jeg kommer på liksom? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 minutter siden, Bambi1995 skrev:

Hjelp! Jeg skal på intervju, og i mailen står det at jeg skal ta med meg alt av attester osv, regner med dette også gjelder fagbrev. Må jeg da ta kopi av hele det store fagbrevet?? Jeg har ingenting mindre som jeg kommer på liksom? 

Fikk du ikke et sånt brev som bekreftet at du hadde bestått før du fikk det store arket? Det fikk jeg og alle jeg kjenner.

Anonymkode: 81133...cc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fikk du ikke et sånt brev som bekreftet at du hadde bestått før du fikk det store arket? Det fikk jeg og alle jeg kjenner.

Anonymkode: 81133...cc0

Ikke som jeg husker. Om jeg fikk så aaaaaaner jeg ikke hvor i huleste det kan være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke har annen dokumentasjon på det, så må du nok det ja :)

Anonymkode: 17c5b...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når lønnskontoret på jobben min skulle få kopi av fagbrevene mine, holdt det av jeg tok et bilde med mobilen mens de hang innrammet på veggen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke kompetansebevis? Jeg fikk først et som lignet på en karakterutskrift, så det store fagbrevet en stund etterpå. Du kan få ny kopi av kompetansebeviset ditt om du kontakter fagopplæringen i den fylkeskommunen du tok fagbrevet i ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det var kompetansebevis jeg mente😊 Man får et vanlig A4 ark hvor det bekreftes at du har bestått og om du fikk bestått eller meget godt bestått. Men du kan få et nytt,du må bare ta kontakt med dem😊

Anonymkode: 81133...cc0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et yrke som krevet autorisasjon, så er det jo bare å søke opp nummeret ditt å gi de det.

Anonymkode: 44e2d...dee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...