Gå til innhold

Dagens ungdomsjenter..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dagens ungdomssenter er mine døtre ( har 2) og mer handlekraftige, flinke og strukturerte jenter skal man lete lenge etter i historien!

selvsagt er det kommet bloggere som holder på med mye rart! Men mine døtre og veldig mange med dem er meget opptatt av både utdannelse, jobb og gode relasjoner! De er etisk bevisste og veldig engasjerte i miljøvern!

Stå på jenter - dere ruler👏👏👍

Anonymkode: d5153...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da jeg vokste opp var det in med smale lepper. Jeg ble mobbet for Angelina Jolie lepper og altfor lange bein hele veien. Hadde det vært i dag, hadde jeg vært hot hot hot 😅😅😅

Anonymkode: 970ea...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje det er forbildet på hvordan man skal se ut som har endret seg. Idag er gjerne oversminkede bloggere som står i front av hva som er pent. Men den utseendestilen er ganske spesiell, og jeg håper virkelig ikke det blir mer normalt å se sånn ut, for personlig syntes jeg det er stygt. Påmalte øyebryn, masse sminke så huden ser helt "strak" ut osv. For meg ser det dukkeaktig ut og ikke pent. Det visker ut særegenhetene ved personene, og visker på en måte litt ut personligheten ved individet

Men jeg lurer på om det er en del av greia. Jeg lurer på om de kvinnene som liker den stilen er dårlige på å se nynaser i ansikt og ansiktsuttrykk, og at de derfor søker et ansikt som er totalt glatt og dukkeaktig. Det som gjør et ansikt særpreget, gir det personlighet og sjarm, er noe de visker ut fordi de ønsker at alt skal ha denne "glatt-looken"

Anonymkode: a699a...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg tror kanskje det er forbildet på hvordan man skal se ut som har endret seg. Idag er gjerne oversminkede bloggere som står i front av hva som er pent. Men den utseendestilen er ganske spesiell, og jeg håper virkelig ikke det blir mer normalt å se sånn ut, for personlig syntes jeg det er stygt. Påmalte øyebryn, masse sminke så huden ser helt "strak" ut osv. For meg ser det dukkeaktig ut og ikke pent. Det visker ut særegenhetene ved personene, og visker på en måte litt ut personligheten ved individet

Men jeg lurer på om det er en del av greia. Jeg lurer på om de kvinnene som liker den stilen er dårlige på å se nynaser i ansikt og ansiktsuttrykk, og at de derfor søker et ansikt som er totalt glatt og dukkeaktig. Det som gjør et ansikt særpreget, gir det personlighet og sjarm, er noe de visker ut fordi de ønsker at alt skal ha denne "glatt-looken"

Anonymkode: a699a...7bd

Det et nettopp fordi jeg ser nyanser jeg ikke takler ansiktet mitt naturlig. Jeg ser gammel og drittstygg ut med særpreg, og er derfor finere med sminke som gir en penere illusjon. Pluss at det dekker masse kvisearr. Skulle ønske huden var like glatt og dukkeaktig i virkeligheten som den blir av snapchatfilter 😪

En ting la jeg dog merke til her forleden da jeg så på en serie, og det var at kvinnene hadde linjer her og der (blant annet synlige nasolabiale linjer) til tross for at de var flotte, og da ble jeg litt mer vel med eget utseende. De fleste har ikke slike linjer på bilder lenger, så om man sammenligner seg mest med bilder slik jeg gjør blir man litt hjernevasket og får et forvrengt og urealistisk syn på skjønnhet. 

Anonymkode: f4b83...d78

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...