Gå til innhold

"Ha noe fast"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva vil det si når en mann sier han er ute etter noe fast? Jeg tolker det som han vil ha noe fast å knulle på, men hva er deres oppfatning? Har ikke møtt vedkommende enda. 

Anonymkode: 6db41...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker said:

eg tolker det som han vil ha noe fast å knulle på

ja

Anonymkode: 56a8e...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja

Anonymkode: 56a8e...c92

Ok takk :) Hadde jo egentlig vært en god deal for meg også om han er grei, men samtidig er det store sjanser for at jeg får følelser og han bare vil fortsette å knulle..

Anonymkode: 6db41...68f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva vil det si når en mann sier han er ute etter noe fast? Jeg tolker det som han vil ha noe fast å knulle på, men hva er deres oppfatning? Har ikke møtt vedkommende enda. 

Anonymkode: 6db41...68f

Spør han om hva han mener med det :) 

Anonymkode: a2df3...0fa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok takk :) Hadde jo egentlig vært en god deal for meg også om han er grei, men samtidig er det store sjanser for at jeg får følelser og han bare vil fortsette å knulle..

Anonymkode: 6db41...68f

Nettopp derfor er det viktig at du snakker med han om dette før du har sex med han. Spør han rett ut om han er ute etter et fast kjærlighetsforhold.

Anonymkode: a2df3...0fa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenker å spørre han om jeg bestemmer meg for å møte han! Hvis ikke føler jeg at jeg finner ut av det nokså fort, om han prøver å få sex med meg med en gang vi møtes.

Anonymkode: 6db41...68f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For meg betyr det fast forhold = kjæreste, og jeg er overrasket over at dere tolker det annerledes! 

Anonymkode: bb9c2...dcb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

For meg betyr det fast forhold = kjæreste, og jeg er overrasket over at dere tolker det annerledes! 

Anonymkode: bb9c2...dcb

 

Akkurat!

 

17 hours ago, AnonymBruker said:

Nettopp derfor er det viktig at du snakker med han om dette før du har sex med han. Spør han rett ut om han er ute etter et fast kjærlighetsforhold.

Anonymkode: a2df3...0fa

Et fast kjærlighetsforhold betyr jo fast knulling da. 

Anonymkode: c7946...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg betyr det fast forhold = kjæreste, og jeg er overrasket over at dere tolker det annerledes! 

Anonymkode: bb9c2...dcb

Enig!

Anonymkode: 8c688...ebb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umulig å vite sikkert, naturlig nok, men i mitt hode er "noe fast" lettvint sex med en viss regelmessighet. Sier en rett ut at en ønsker fast forhold blir det i mitt hode noe helt annet, men kan godt hende vedkommende har en annen mening, så spør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg betyr det fast forhold = kjæreste, og jeg er overrasket over at dere tolker det annerledes! 

Anonymkode: bb9c2...dcb

Enig i dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fare for det er det, men forhåpentligvis er han voksen og vil ha varig forhold 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...