Gå til innhold

Venninna mi prater KUN om kjæresten sin


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og det har hun gjort i to år. Jeg orker nesten ikke å sende henne melding mer fordi hun alltid svarer på en halvinteressert måte, for så å si noe om kjæresten eller noe som har med han å gjøre tre minutter etterpå. Jeg kan si at jeg har angstanfall og gråter som en gal, og da svarer hun "serr?", før hun fortsetter å bable om typen. Jeg holder mildt sagt på å bli sprø. Daglig sender hun meg MINST ti skjermbilder av samtalene deres, ting jeg absolutt ikke bryr meg om I DET HELE TATT, og da svarer jeg sånn halvinteressert. Hun tar ikke hintet, og fortsetter på samme måte. Sånn er det hver dag.

Jeg bare forstår ikke hvordan i jesu og guds og den hellige ånds navn hun tror at jeg er interessert i de totalt uinteressante samtalene deres? Jeg har ALDRI gitt uttrykk for at jeg bryr meg, og jeg holder på å bli GAL!!!! Før var det gøy å snakke med henne, men det er det ikke nå lenger. Hun hadde ALDRI i villeste helvete brydd seg om det jeg og min kjæreste prater om til daglig, så hvorfor tror hun at jeg bryr meg?

Hun er så avhengig og opphengt i ham at det i mine øyne grenser til psykt, men jeg har latt være å si ifra nå i to år fordi de ikke alltid har hatt det så bra og hun trengte støtte, og fordi jeg håpte at hun ville gi seg etter hvert som det gikk bedre med dem. Der tok jeg feil, gitt. Aner ikke hva jeg skal gjøre, og det er egentlig sykt å si dette, men det har begynt å gå utover livskvaliteten min. Er mye hissigere enn før, og har mistet helt lysten til å være med henne og andre folke enn nærmeste familie.

Hva ville dere gjort? Føler for å si ifra, men da er jeg redd hun ikke har andre ting å prate om. Jeg vet at jeg ikke har andre ting å prate om i hvert fall, fordi hennes opphengthet i han kjæresten hennes har visket bort alt jeg og hun hadde til felles, alt vi pratet om og minnene om hvor gøy vi hadde det før. Vil jo ha tilbake samme venninna jeg hadde før, men aner ikke hva jeg skal si. Hjelp! 

Anonymkode: 79e82...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jegskulleønskeat

Ville sagt ifra. Du kan ikke ha det sånn. Jeg skjønner at det ikke er lett, men det er den eneste måten for å ikke bli fullstendig overkjørt av henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...