Gå til innhold

Søskenbarnet liksom!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Visste ikke helt på hvilken tittel jeg skulle plassere denne, men har den siste tiden kjent noe pinlig og ekkelt, egentlig. 

Har kjent fetterene mine gjennom hele mitt liv, vært endel sammen på turer osv. 

Møtte en av fetterene mine ute på byen en kveld i sommer. Ble litt merkelig stemning, rart å treffe han på dansegulvet i en ikke edruelig setting. Ingenting skjedde mellom oss, overhodet ikke. MEN, merket jeg nesten fikk litt lyst klemme han den kvelden. Syntes han var attraktiv, å tenkt litt på dette i etterkant. Jeg hater at jeg tenker det, å hvorfor gjør jeg det??! Han er jo i nær slekt.

Har alltid syntes det har vært feil med sex mellom fetter/kusine. Plutselig får jeg tanker som dette. Han så også forresten at han alltid hadde syntes jeg var pen osv. Ble litt kleint dette... 

Andre som har vært i lignende situasjon. ?? 

Haldengirl

Anonymkode: 5e720...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å gi klem til fetter er ikke unormalt. Sex derimot; vil tro flere har tenkt tanken men få har gjort det.

Anonymkode: 966d2...b9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å gi klem til fetter er ikke unormalt. Sex derimot; vil tro flere har tenkt tanken men få har gjort det.

Anonymkode: 966d2...b9b

Rett på sak, hatt litt fantasier da..Har prøvd å holde tankene ute, men når det gang på gang kommer tilbake så.

Han ble litt intens på dansegulvet, nesten så det ble litt for intimt😝 Uskyldig da, men tror det fort kunne endt opp på et annet vis om ikke det for at vi var i nær slekt. 

Bare det å tenke at vi er søskenbarn, får meg til å grøsse. Fyshabysh;)

Anonymkode: 5e720...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du tror mange har tenkt tanken på å ha sex med sin fetter/kusine. 

Jeg har egentlig stoppet før, å ikke helt klart å holde ut tanken. Men rart med det....Det kommer bare tilbake igjen!😷

Han er forresten i midten av tjueåra å virket ganske lysten på noe den kvelden.

Anonymkode: 5e720...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei venninne hadde sex med fetteren sin, så det er åpenbart mulig. 

Anonymkode: 5e720...d6b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ei venninne hadde sex med fetteren sin, så det er åpenbart mulig. 

Anonymkode: 5e720...d6b

Det er faktisk lovlig å gifte seg med fetteren sin, så å ha sex burde vel da også være fullt mulig. 

Anonymkode: 1bb8c...6f3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjenner et par som er søskenbarn, de har vært gift i flere år og har også flere barn sammen.

Anonymkode: defb7...6c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det normalt å bli tiltrukket av sin fetter? 

Anonymkode: 5e720...d6b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2018 den 14.39, AnonymBruker skrev:

Men er det normalt å bli tiltrukket av sin fetter? 

Anonymkode: 5e720...d6b

Normalt: Nei, tviler. Men kan jo vre forvirrende følelser, spesielt i ungdomstiden når hormoner flagrer og man kjenner søskenbarn godt og er glad i dem liksom. 

Uansett; hvis du nå ikke laget denne tråden også så har du en med liknende erfaring som deg selv: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1214607-hatt-en-heftig-flørt-med-min-fetter/

Anonymkode: 966d2...b9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...