Gå til innhold

Nakenbading på fjellet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var ikke jeg som nakenbadet, men jeg kom løpende og så to splitter nakne jenter som badet. 

Hvordan ville dere jenter reagert dersom dere badet naken og en kar kom løpende å så alt? 

Anonymkode: 1b6b5...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bader vi nakne et sted som ikke er privat, må vi regne med at noen kan komme forbi. At noen jogger forbi er helt uproblematisk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, eller skrev:

Bader vi nakne et sted som ikke er privat, må vi regne med at noen kan komme forbi. At noen jogger forbi er helt uproblematisk.

Selv om jeg hadde gopro camera? Skal ikke dele, vil ha det helt for meg selv :)

Anonymkode: 1b6b5...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe seksuelt ved nakenbading, om det ikke foregår noe seksuelt. Det er fint om du kan få krydret fantasien, i alle fall hadde ikke jeg hatt noe imot det, dersom det var jeg som badet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, eller skrev:

Det er ikke noe seksuelt ved nakenbading, om det ikke foregår noe seksuelt. Det er fint om du kan få krydret fantasien, i alle fall hadde ikke jeg hatt noe imot det, dersom det var jeg som badet.

Så ikke så mye, løp forbi, kanskje de ikke hadde likt at jeg stoppa. Hadde ikke camera. Men hun ene var fin bakfra :) Nå kan jeg fantasere om henne. 

Anonymkode: 1b6b5...1d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, eller skrev:

Det er ikke noe seksuelt ved nakenbading, om det ikke foregår noe seksuelt. Det er fint om du kan få krydret fantasien, i alle fall hadde ikke jeg hatt noe imot det, dersom det var jeg som badet.

Nei egentlig ikke noe seksuelt ved badingen, men du hadde vel blitt litt opphissa? 

Jeg innrømmer at jeg snudde å så flere ganger, og hun snudde å så. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde trodd det var Huldra jeg så og løpt som om jeg hadde Gamle - Eirik i hælene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Kikker skrev:

du er kul jente!

Jeg lar meg ikke avskrekke av menns seksualitet, heller påvirke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HalldirV2 skrev:

Jeg hadde trodd det var Huldra jeg så og løpt som om jeg hadde Gamle - Eirik i hælene. 

Da hadde du gått glipp av noe fint. Hun var absolutt ingen hulder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Kikker skrev:

Da hadde du gått glipp av noe fint. Hun var absolutt ingen hulder. 

Huldra skal jo være den heiteste av dem alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, HalldirV2 skrev:

Huldra skal jo være den heiteste av dem alle ;)

Shit ja kanskje det var Huldra, hun skulle lokke meg uti og drukne meg .. Hun ligna litt på hun herhuldra_by_traumia-d2zvhie.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I en sånn situasjon hvor man føler seg frisk, fresh, tøff og livsglad hadde det bare vært morsomt at det tilfeldigvis kom noen forbi akkurat der og da. Med mindre det var noen som reagerte negativt, da hadde jeg nok vært i håndkleet raskt. En jogger som tar det med et smil og ser litt ekstra uten å bli pågående eller noe hadde bare vært uskyldig og morsomt.

Anonymkode: cbf8f...a5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så ikke så mye, løp forbi, kanskje de ikke hadde likt at jeg stoppa. Hadde ikke camera. Men hun ene var fin bakfra :) Nå kan jeg fantasere om henne. Anonymkode: 1b6b5...1d8

Dette er veldig slitsomt med menn spesielt. Kan ikke klare å forholde seg til nakenhet uten at det blir seksuelt. 👎🏻

Anonymkode: 6ce0c...b25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...