Gå til innhold

Leter etter en samtalepartner i Oslo.


Gjest Vanlig fyr

Anbefalte innlegg

Gjest Vanlig fyr

 

Jeg kan vel egentlig ikke si at jeg er ute etter en venn-venn, altså noen å henge med jevnlig, men mer en person som jeg kan møte på kafé en sjeldent gang i blant og prate om alt mulig rart. En god gammeldags brevvenn ønskes også velkommen. 

Jeg er i den situasjonen at de jeg var venner med har flyttet/stiftet familier, så de har jeg ingen kontakt med lenger. I tillegg har jeg hatt en del sosial angst de siste årene så jeg har holdt meg for meg selv. Jeg trives veldig godt i eget selskap, men leste forleden at sosial isolasjon er like skadelig som røyking, og vil derfor prøve å bryte det negative mønsteret jeg har havnet i.  Dette er altså så jeg kan utfordre meg selv litt, kanskje du er i samme situasjon?

Jeg er 40 år, bor i Oslo og er en helt vanlig fyr i full jobb. Liker å prate om alt mellom himmel og jord, og gjerne om de større tingene. Liker å lytte og kanskje til og med gi råd. Ser etter begge kjønn, for jeg setter pris på mangfold. (har ingen interesse for fotballsnakk og den slags) Så hvis du er i en lignende situasjon hvor du er en helt vanlig person kanskje med en ekstra utfordring slik som meg, med sosiale antenner som kunne tenke deg å være litt mer sosial, så kanskje dette kunne ha vært en ide? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...