Gå til innhold

Noen som har prøvd Floyd-jeansene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..som flere bloggere reklamerer for for tiden? De må være ganske store i størrelsen, ser det ut som, hvis KA bruker størrelse 28... 

Noen som har prøvd disse? Er de så gode som bloggerne hevder? :)

http://www.idawulff.no/2018/08/17/en-bukse-den-kresne/

http://www.kristinaandersen.no/2018/08/15/den-perfekte-jeansen/

http://www.carolinebergeriksen.no/2018/08/16/floyd-by-smith/

Anonymkode: fd4b6...06f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når de får bloggere til å reklamere for det, skal jeg jaffal ikke kjøpe det!

Anonymkode: a81b4...aa0

• Liker 4
Skrevet

Ja, de er kjempedeilige. Anbefales. Jeg bruker 26/33 og er S /XS til vanlig. Hos meg er de litt romslige, men jeg trenger ikke at alle jeansene mine er åletrange heller. Og så er de lange til meg som er 160 så jeg må brette de opp 2 ganger. 

Bare husk å vask de på 30 grader. Jeg ødela 2 sånne ved å vaske dem på 40. 

Anonymkode: c80ef...aa6

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de er kjempedeilige. Anbefales. Jeg bruker 26/33 og er S /XS til vanlig. Hos meg er de litt romslige, men jeg trenger ikke at alle jeansene mine er åletrange heller. Og så er de lange til meg som er 160 så jeg må brette de opp 2 ganger. 

Hva skjedde da du vasket dem på 40 grader? (De fleste jeans bør tåle å bli vasket på 40 grader, synes jeg)

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjedde da du vasket dem på 40 grader? (De fleste jeans bør tåle å bli vasket på 40 grader, synes jeg)

Det var sånne greier fra innsiden i buksa som ble stikkendes ut. Jeg er forøvrig enig, men vasker de jeg har nå på 30 grader. 

Skrevet

De buksene var i hvertfall ikke mye flatterende, ser ikke bra ut på noen av damene.

Ikke rart de har betalt damene for å la seg avbilde, tviler på at de (frivillig) kommer til å bruke dem igjen :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Bomull blir heller ikke rent på 30-40 graders vask. Jeg foretrekker å kjøpe jeans som kan vaskes på 60 grader og faktisk bli RENE i vask.

Anonymkode: c95fc...e9d

• Liker 2
Skrevet

Mine gamle floydjeans uten stretch tåler 60 graders vask helt fint.

• Liker 1
Skrevet

Bomull blir heller ikke rent på 30-40 graders vask. Jeg foretrekker å kjøpe jeans som kan vaskes på 60 grader og faktisk bli RENE i vask.

I dagens vaskemaskiner skal vanlige klær bli rene i 40 grader. Om de ikke blir det hos deg er det kanskje på tide å bytte ut maskinen. 

Skrevet

I dagens vaskemaskiner skal vanlige klær bli rene i 40 grader. Om de ikke blir det hos deg er det kanskje på tide å bytte ut maskinen. 

Har du noe å poste som dokumenterer at dagens vaskemaskiner vasker bomull rent på 40 grader? Bomullsfibrene  trenger 60 grader før skitten løses fra bomullsfibrene.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, puppi skrev:

De buksene var i hvertfall ikke mye flatterende, ser ikke bra ut på noen av damene.

Ikke rart de har betalt damene for å la seg avbilde, tviler på at de (frivillig) kommer til å bruke dem igjen :fnise:

Jeg syns nå Ida var veldig fin med sin, og den ser også fin ut på bildet i linken. Den fikk jeg faktisk veldig lyst på. Ellers er det jo overhodet ikke merkelig at Kristina passer inn i 28 tommer! Hun er da en helt normalvektig person. Da jeg hadde en BMI på 25, (altså overvektig) passet jeg inn i 28-29 tommer. Med en BMI på 20, bruker jeg 25 tommer. Bare for å illustrere. 

Anonymkode: aadf0...3e7

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du noe å poste som dokumenterer at dagens vaskemaskiner vasker bomull rent på 40 grader? Bomullsfibrene  trenger 60 grader før skitten løses fra bomullsfibrene.

Anonymkode: 

Nå går jeg forøvrig ikke naken under jeansen eller ruller meg i skitt og bruker heller ikke jeansen i et år før jeg vasker dem, så da blir de rene og pene på 40 grader. 

Ifølge Laitala er gjennomsnittlige vasketemperaturen for nordmenn per dags dato cirka 40 grader, mens det for litt over ti år siden var vanligere å vaske jeansen i litt varmere vann.

- Lav temperatur holder ofte for klær som ikke er så skitne. Dagens vaskemidler med enzymer er mer effektive i lave temperaturer enn de gamle, opplyser hun.

https://www.klikk.no/mote/stil/hvordan-vaske-jeans-2853767

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå går jeg forøvrig ikke naken under jeansen eller ruller meg i skitt og bruker heller ikke jeansen i et år før jeg vasker dem

Det er vel ikke mange som gjør det heller...

Skrevet

Jeg har denne i størrelse 27, bruker S/34 til vanlig i andre bukser. Jeg elsker min! Sitter helt perfekt, og fin høyde i livet. Hadde passet inn i 26 også, men da fikk jeg litt for mye tights-feeling av buksen, og det ville jeg ikke. Kan trygt anbefale denne i hvert fall :)

• Liker 1
Skrevet

Er det dem med masse stretch og litt høy i livet? Elendig kvalitet. Husker når de hadde strikk på innsiden av beina (som «Jolie» modellen fra five units). Strikken råtnet rett og slett og det feltet ble nærmest gjennomsiktig. Nå er de visst sluttet ned strikken, men dårlig kvalitet for det. De er behagelige på, det skal de ha. Og svææææære i størrelsen. Jeg må ha den minste-24 tommer. Og det er ikke min normale størrelse. Greie bukser- men aldri i livet om jeg betaler full pris for dem. 200 kr er nok til den kvaliteten!

Anonymkode: 9dc6d...57a

Skrevet

Det finnes flere modeller da. Jeg har vært borti en modell som er veldig tynn i stoffet, og ikke tåler mer enn 30C. 

Men så har jeg vært borti en av deres mest populære modeller, Angelina (?) tror jeg den heter.. De tåler vask på 60C. Har hatt mine i flere år. De har en passform som passer og ser flatterende ut på de fleste. Og, minst like viktig, de er like komfortable som å ha på seg joggebukse. Men ja, de er ikke små i størrelsen, og de vil gå seg litt ut. Så gå ned 1 størrelse om du vil handle på nett. :) Ellers er det mange butikker som forhandler Floyd-bukser, bla. B-young. 

Anonymkode: d252d...4ed

• Liker 1
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor kjøper du 33 i lengde? Jeg er 161 og har 31 i lengde, det fungerer supert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...