Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Finnes det en "nylig spilt" funksjon i Spotify? Eller er det en annen måte å finne ut av dette på?

Jeg har hørt på en spilleliste mens jeg var ute og løp, men økten varte lengre enn spillelisten så den nest siste sangen som ble spilt hadde jeg ikke på listen. Men likte den godt og vil gjerne finne ut hvilken sang det var. Hvor tar Spotify sangene fra når spillelistene er ferdige? Vokalen var uklar så jeg fikk kun med meg bruddstykker av teksten, og finner den ikke når jeg googler. (Stoppet altså ikke for å sjekke)

Anonymkode: 3e8bf...0da

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har en knapp som heter your library nederst til venstre. Trykker på den og så får jeg opp recently played litt nedover. 

Hvis det ikke kommer opp der så kan du gå inn på spillelisten du brukte og se helt nederst, på recommended songs. Det er vel de som begynner å spille når lista er slutt?

Endret av solmåneogstjerner
Skrevet
1 time siden, solmåneogstjerner skrev:

Jeg har en knapp som heter your library nederst til venstre. Trykker på den og så får jeg opp recently played litt nedover. 

Hvis det ikke kommer opp der så kan du gå inn på spillelisten du brukte og se helt nederst, på recommended songs. Det er vel de som begynner å spille når lista er slutt?

Takk 🙂 

Jeg fant utav det. Spotify lager en "radiokanal" av spillelisten, og jeg inn på denne og fant den der. Den var ikke i "recommended songs".

Anonymkode: 3e8bf...0da

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...