Gå til innhold

Er det flere her som knekker ledd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vært hos kiropraktor?

Anonymkode: f4167...0b7

Nei, gjør det selv. Hadde en kjæreste som knakk ryggen min ved å tråkke på den, men nå gjør jeg det selv ved å vri meg på forskjellige måter. 

Anonymkode: d6658...6ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jrg gjør. Men fått bekhterews så jeg har blitt veldig stiv og øm. Får ik til nakke bekken osv lengre selv. D er for stivt og ømt.. venstre håndledd og ankelledd fingre knær tær brystben knekker jeg hele tida. Albuer også. Prøver nakken ved å ta tak i håret på den ene siden og dra d jeg klarer. Flr kunne jeg ligge ned på ryggen og presse beke. Ned og vei overkeopp motsatt vei. Ryggen tar jeg ved å legge meg ned på en trapp sånn at jeg får bøyd meg godt bakover

Anonymkode: 34883...db6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, gjør det selv. Hadde en kjæreste som knakk ryggen min ved å tråkke på den, men nå gjør jeg det selv ved å vri meg på forskjellige måter. 

Anonymkode: d6658...6ec

Man skal ikke gjøre slikt selv av en uten utdannelse! 

Anonymkode: f4167...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man skal ikke gjøre slikt selv av en uten utdannelse! 

Anonymkode: f4167...0b7

Uten å være thai mener du? Det er jo en del av thaimassasjen. Tror neppe de utdanner seg i tråkking

Anonymkode: 34883...db6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Uten å være thai mener du? Det er jo en del av thaimassasjen. Tror neppe de utdanner seg i tråkking

Anonymkode: 34883...db6

Gjør det på egen risiko 

Anonymkode: f4167...0b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man skal ikke gjøre slikt selv av en uten utdannelse! 

Anonymkode: f4167...0b7

Var hos en kiropraktor for noen år siden og han sa at det ikke er farlig med sånn "thaitråkking", men problemet er at det ikke treffer der det skal når det er litt stor flate som en fotsåle er (selv om thaiføtter kanskje ikke er så veldig store) så han mente at det ikke var noe problem da jeg spurte om noe kunne "bli ødelagt" i ryggen på den måten. Han mente bare at det ikke var så hensiktsmessig. 

På den tiden fikk jeg datteren min til å gå over ryggen min for å knekke opp, og det var godkjent fra kiropraktorens side. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, Sala Q skrev:

Var hos en kiropraktor for noen år siden og han sa at det ikke er farlig med sånn "thaitråkking", men problemet er at det ikke treffer der det skal når det er litt stor flate som en fotsåle er (selv om thaiføtter kanskje ikke er så veldig store) så han mente at det ikke var noe problem da jeg spurte om noe kunne "bli ødelagt" i ryggen på den måten. Han mente bare at det ikke var så hensiktsmessig. 

På den tiden fikk jeg datteren min til å gå over ryggen min for å knekke opp, og det var godkjent fra kiropraktorens side. 

Hva er 6 års utdanningen godt for da?

Anonymkode: f4167...0b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er 6 års utdanningen godt for da?

Anonymkode: f4167...0b7

Å kunne ta hundrevis av kroner for å gjøre det. 

Anonymkode: 27600...5a7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Vært hos kiropraktor?

Anonymkode: f4167...0b7

Den gangen kiropraktor går på frikort, så kunne jeg tenkt meg dra dit hver gang jeg har behov for å få knekt opp ryggen på grunn av angsten... Men noe som hjelper i så kort tid som kiropraktikk gjør, så er det jammen ikke verdt det nå! 
Da betaler jeg isåfall heller for naprapat eller fysioterapaut... 

Anonymkode: 706fd...e5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å kunne ta hundrevis av kroner for å gjøre det. 

Anonymkode: 27600...5a7

Tydelig at du ikke vet noe som helst om hva du prater om :klaske:

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den gangen kiropraktor går på frikort, så kunne jeg tenkt meg dra dit hver gang jeg har behov for å få knekt opp ryggen på grunn av angsten... Men noe som hjelper i så kort tid som kiropraktikk gjør, så er det jammen ikke verdt det nå! 
Da betaler jeg isåfall heller for naprapat eller fysioterapaut... 

Anonymkode: 706fd...e5a

Du får behandling verdt pengene, kiropraktorer har mange års utdanning og klarer å finne og løsne knuter. Var der selv i dag, kiropraktorer utfører mirakler rett og slett!

Anonymkode: f4167...0b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må knekke håndleddet flere ganger om dagen, hvis ikke så gjør det ganske vondt. Føles som at jeg har satt fast et glasskår mellom beinene i håndleddet.

Knekker også tommelen og pekefingeren på samme hånd daglig og kragebeinet, anklene og ryggen flere gange i uka. Det er ikke alltid jeg trenger å gjøre stort mer enn å strekke meg heller.

Anonymkode: fcbb2...49a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg må knekke håndleddet flere ganger om dagen, hvis ikke så gjør det ganske vondt. Føles som at jeg har satt fast et glasskår mellom beinene i håndleddet.

Knekker også tommelen og pekefingeren på samme hånd daglig og kragebeinet, anklene og ryggen flere gange i uka. Det er ikke alltid jeg trenger å gjøre stort mer enn å strekke meg heller.

Anonymkode: fcbb2...49a

Kan du utdype?

Anonymkode: f4167...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du utdype?

Anonymkode: f4167...0b7

Det blir veldig stivt og føles som om noe hardt har kilt seg mellom os scaphoideum manus og os multangulum majus og når jeg beveger på håndleddet er det skarpe stikkende smerter. Smerten og den harde følelsen går bort med en gang jeg knekker håndleddet.

Smerten minner meg litt om den gangen jeg tråkket på et glasskår og er sikkert derfor jeg har den assosiasjonen.

Anonymkode: fcbb2...49a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fingrene og ryggen som regel h er eneste dag, flere ganger om dagen. Om jeg ikke gjør det så så stivner jeg helt. Ble utfordret til å ikke knekke fingrene på en hel dag. Ga opp etter et par timer for da kunne jeg knapt løfte et glass

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er så ekkelt. Ikke gjør det blant andre mennesker

Anonymkode: 9beb6...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der er så ekkelt. Ikke gjør det blant andre mennesker

Anonymkode: 9beb6...8bb

Det er helt naturlig ;) 

Anonymkode: f4167...0b7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er heldig i forhold til folk her inne. Har knapt kommet en lyd av mine ledd noensinne uansett hvor mye jeg har vridd og vendt de:-)

Anonymkode: 4fc3e...b08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det der er så ekkelt. Ikke gjør det blant andre mennesker

Anonymkode: 9beb6...8bb

Jeg gjør det når jeg må. Uavhengig av om det er folk rundt meg. 

Andre gjør ting som er ekkelt eller er irriterende for meg så det utjevner seg nok

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det der er så ekkelt. Ikke gjør det blant andre mennesker

Anonymkode: 9beb6...8bb

Ikke tygg tyggis blant andre!

Anonymkode: f4167...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...